۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۴
۴۰ روزه ۲ میلیون واحد می سازیم، بدون چشم داشت به بودجه!
دفاعیه رئیس انجمن انبوه سازان از مسکن مهر؛

۴۰ روزه ۲ میلیون واحد می سازیم، بدون چشم داشت به بودجه!

بیگدلی، رئیس انجمن انبوه سازان با انتقاد از دیدگاه تکنوکراتی در مدیریت مسکن، بی ضابطه‌گی کشور را نتیجه قوانین ناقصی دانست که تکنوکراتها آن را تدوین کرده اند.

به گزارش بازار به نقل از صداوسیما، سید مجتبی بیگدلی با دفاع از ساخت مسکن مهر و اینکه ۵ تا ۶ میلیون نفر را صاحبخانه کرد، ادامه داد: تفکرات تکنوکراتی کشور را له کرده است در حالی که طرح مسکن مهر یک افتخار است که در ۵۰۰ سال اخیر در بخش مسکن کشور رخ داده است.

وی با انتقاد از وزیر مسکن سابق که در مجلس تولید مسکن مهر را مسخره می کرد، گفت: باید تولید مسکن را احیا کنیم.

بیگدلی با اشاره به اینکه وزیر کنونی مسکن می خواهد در بخش مسکن کار کند و معاون اول دولت هم پشت او در آمده است و می گوید اشتباه کردیم را نشانه خوبی ارزیابی کرد.

رئیس انجمن انبوه سازان در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای همکاری در ساخت مسکن و تکمیل مسکن مهر گفت: الان حاضریم ساخت ۲ میلیون مسکن را بدون یک ریال دریافت از محل بودجه کشور طی ۴۰ روز کلید بزنیم.

وی سپس تأکید کرد در بخش مسکن محکوم به تولید هستیم و خواستار فعالیت سرمایه گذاران و انبوه سازان شد.

بیگدلی با انتقاد از اینکه بزرگترین پروژه عمرانی کشور (مسکن مهر) طی ۵۰۰ سال را مورد همجه قرار می دهند، گفت: اگر می توانستم به فعالان این طرح جایزه می دادم.

در پایان رئیس انجمن انبوه سازان از بنیاد مسکن تشکر کرد و گفت: باید کمک کنیم مسکن تولید شود. دولت باید بیشتر کمک کند، ما از وزیر کنونی راه و شهرسازی می خواهیم که برای بخش مسکن کار کند.

کد خبر: ۲۵٬۷۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha