۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
شهرک مسکونی اعتمادیه در پرند با ظرفیت ۱۰ هزار نفر ایجاد می‌شود
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند:

شهرک مسکونی اعتمادیه در پرند با ظرفیت ۱۰ هزار نفر ایجاد می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند از انجام عملیات زیربنایی و روبنایی با ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در شهر جدید پرند خبر داد و گفت: شهرک مسکونی اعتمادیه در پرند با ظرفیت ۱۰ هزار نفر ایجاد می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با تاکید بر تلاش برای تامین زمین بیشتر جهت تولید مسکن در آن شهر جدید، گفت: برای تامین زمین بیشتر با وجود آنکه در شهر جدید پرند با محدودیت زمین مواجه هستیم و امکان توسعه وجود ندارد، چندین گزینه از جمله ایجاد شهرک و تغییر کاربری و الحاق در حال پیگیری است و در تلاش هستیم تا ظرفیت تامین زمین را برای تولید مسکن افزایش بدهیم.

این مقام مسئول در شهر جدید پرند، توضیح داد: شهرک اعتمادیه در نزدیکی پرند و متصل به محدوده شهر جدید پرند مصوب شده است که ظرفیت ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و هم اکنون مراحل تملک آن در حال انجام است. در آینده نزدیک و برای سال جدید در شهر جدید پرند در حوزه مسکن خبرهای خوبی خواهیم داشت.

مطالعات راه دسترسی پرند به ملارد در حال بررسی است
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند توضیح داد: در حوزه دسترسی‌های پرند غیر از محور فعلی، یک مسیر دومی را که مجوز اتصال به اتوبان غدیر است، اخذ کرده‌ایم. هم اکنون در مراحل مقدمات انتخاب پیمانکار هستیم و مذاکراتی با ستاد کل نیروهای مسلح برای اتصال مسیر سوم پرند به دلیل آنکه از اراضی ارتش عبور می‌کند آغاز شده است. در برنامه است تا اتصال پرند به ملارد از این مسیر انجام شود که هم اکنون کار در مراحل مقدماتی قرار دارد.

انجام عملیات زیربنایی و روبنایی با ۷۰۰ میلیاردتومان اعتبار
صیادی گفت: پروژه‌های روبنایی و زیربنایی گسترده‌ای نزدیک به ۷۰۰ میلیاردتومان در حوزه شهر پرند در حال اجراست. تا پایان سال در حوزه روبناها از جمله پارک و توسعه فضاهای سبز افتتاح‌هایی خواهیم داشت. دو مرکز درمانی دیگر به این فضاها افزوده خواهد شد. در حوزه سرانه‌های مذهبی نیز تا پایان سال دو مسجد به بهره برداری می‌رسد.

کد خبر: ۲۵۷٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha