۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
از کدام ترمینال‌های اتوبوسرانی تهران، می‌توان به مشهد سفر کرد؟

از کدام ترمینال‌های اتوبوسرانی تهران، می‌توان به مشهد سفر کرد؟

سفر از تهران به مقصد شهر مشهد با اتوبوس، از پرطرفدارترین سفرهای جاده‌ای محسوب می‌شود.

به گزارش بازار، سفر از تهران به مقصد شهر مشهد با اتوبوس، از پرطرفدارترین سفرهای جاده‌ای محسوب می‌شود. روزانه مردم زیادی از تهران به شهر مشهد سفر کرده و انتخاب بسیاری از آن‌ها، مسیر جاده‌ای و با اتوبوس است. در تهران و در حال حاضر ۵ ترمینال و پایانه مسافربری داریم و این سوال در اینجا شکل می‌گیرد که از کدام ترمینال‌های اتوبوسرانی تهران، می‌توان به مشهد سفر کرد؟ برای گرفتن پاسخ این سوال، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. به این ترتیب بار بعدی که بخواهید به شهر مشهد سفر کنید، بهتر و سریع‌تر می‌توانید برای خرید بلیط اقدام کرده و برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشید.

پایانه‌های اتوبوسرانی تهران برای سفر به مشهد

همان طور که گفتیم سفرهای جاده‌ای به مقصد شهر مشهد، رواج زیادی دارند. در حال حاضر سه پایانه جنوب، شرق و بیهقی تهران، سفرهای اتوبوسی از مقصد پایتخت به شهر مقدس مشهد را ارائه می‌دهند که در زیر اشاره‌ای به تک تک آن‌ها خواهیم داشت:

پایانه اتوبوسرانی جنوب

ترمینال جنوب تهران یا همان ترمینال خزانه، یکی از پایانه‌های اتوبوسرانی است که سفر جاده‌ای از تهران به مقصد مشهد را با شرکت‌های اتوبوسرانی مختلف، ارائه می‌دهد. در واقع ترمینال اتوبوسرانی جنوب تهران، سفرهای مختلف اتوبوسی از مقصد پایتخت به شهرهای مختلف کشور را پشتیبانی کرده و مشهد مقدس نیز از جمله شهرهایی است که سفرهای زیادی از این پایانه اتوبوسرانی دارد. این پایانه، سازه‌ای سه طبقه است و هر روزه سفرهای زیادی از آن، صورت می‌گیرد. در اینجا شما با ۲۰ تعاونی و شرکت مسافربری جاده‌ای روبرو هستید و زمانی که برای سوار شدن به اتوبوس، به ترمینال می‌روید، امکان استفاده از خدمات مختلف تا زمان حرکت اتوبوس را خواهید داشت.

به طور مثال چندین کافه، قنادی، اتاق مادر و کودک، نمازخانه و ... در طبقات این ترمینال اتوبوسرانی در جنوب تهران، قرار دارد که می‌توانند تا زمان حرکت اتوبوس شما به مقصد شهر مشهد، کاربرد داشته باشند. از جمله امکانات این ترمینال اتوبوسرانی در جنوب تهران، می‌توان به نمازخانه، اتاق مادر و کودک، سالن انتظار، تلفن گویا، درمانگاه و اورژانس، جایگاه سوخت، خوابگاه رانندگان، کلانتری، کارواش، پارکینگ، دستگاه خودپرداز و ... اشاره کرد.

از کدام ترمینال‌های اتوبوسرانی تهران، می‌توان به مشهد سفر کرد؟

برای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد از ترمینال جنوب، نیازی نیست که مانند گذشته به محل خود ترمینال، مراجعه کنید. بلکه کافی خواهد بود که به صورت اینترنتی، بلیط اتوبوس مورد نظر خود را در تاریخ مد نظر، خریداری کنید.

پایانه اتوبوسرانی شرق

پایانه و ترمینال شرق تهران واقع در تهرانپارس، دیگر ترمینالی است که سفر جاده‌ای از تهران به مشهد دارد. این پایانه در خیابان دماوند واقع شده و شما می‌توانید برای خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد از آن، به سراغ پلتفرم‌های جامع فروش بلیط اتوبوس اینترنتی، چون اسنپ تریپ بروید.

در این پایانه نیز امکانات و خدمات مختلفی به مسافران ارائه می‌شود که از جمله آن‌ها، می‌توان به پارکینگ، فروشگاه تنقلات، فروشگاه مواد غذایی سرد و گرم، دژبان سپاه و ارتش، ایستگاه آتش نشانی، تلفن ویژه معلولین، تلفن عمومی، نیمکت، کلانتری، خانه سلامت، دستگاه آبسردکن، مجموعه ورزشی، شهر کتاب، خوابگاه رانندگان، سالن ورزشی، سرویس بهداشتی، اتاق مادر و کودک، اورژانس شبانه روزی، سیستم تلفن گویا، کیوسک اطلاعات، دستگاه خودپرداز، مسجد و ... اشاره کرد.

شرکت‌های اتوبوسرانی سیر ایثار و همین طور سیر و سفر تهران، از جمله شرکت‌های اتوبوسرانی فعال در ترمینال شرق هستند که هر روزه سفرهای جاده‌ای متعددی را به شهر مشهد و دیگر شهرهای کشور، پشتیبانی می‌کنند.

پایانه اتوبوسرانی بیهقی

اگر قصد سفر به شهر مقدس مشهد از مبدأ تهران را دارید، می‌توانید برای خرید بلیط اتوبوس، پایانه اتوبوسرانی بیهقی تهران را نیز انتخاب کنید. این پایانه در میدان آرژانتین قرار دارد و شرکت‌های مسافربری مختلفی از جمله سیر و سفر، ایران پیما و همسفر، سفرهای جاده‌ای خود را از اینجا، پیش می‌برند.

به جز شهر مشهد، از پایانه اتوبوسرانی بیهقی به مقصد شهرهای دیگری چون اصفهان، تهران، رشت، اهواز، همدان، خرم آباد و ... نیز سفرهای جاده‌ای داریم. به طول مثال با خرید بلیط اتوبوس شیراز تهران نیز می‌توانید به این پایانه، بازگردید.

در این پایانه اتوبوسرانی میدان آرژانتین، امکانات مختلفی از جمله مسجد، آژانس مسافرتی، اتوماسیون حمل بار، اتاق مادر و کودک، سالن انتظار مسافران، دستگاه خودپرداز، تلفن همگانی، کتابخانه، رستوران، خانه سلامت، دستگاه آبسردکن، ویلچر برای معلولان، کافی شاپ، سفره خانه سنتی، مرکز معاینه فنی، خشکشویی، فروشگاه تنقلات، فروشگاه مواد غذایی سرد و گرم، رستوران و ... وجود دارد.

از کدام ترمینال‌های اتوبوسرانی تهران، می‌توان به مشهد سفر کرد؟

به خاطر داشته باشید که شهر مشهد، یکی از مقاصد پرطرفدار سفر در هر زمانی از سال است و برای آن که بتوانید سفری دلخواه خود با اتوبوس به این شهر داشته باشید، توصیه می‌کنیم که حتما چند روز قبل، برای خرید بلیط اتوبوس اقدام کنید تا با پر شدن صندلی‌ها و ظرفیت اتوبوس‌ها، مواجه نشوید. به طور کلی هر زمانی که قصد خرید بلیط اتوبوس، به طور نمونه بلیط اتوبوس اصفهان به تهران یا برعکس و یا هر شهر دیگری را دارید، بهتر است که زودتر از زمان سفر خود، برای خرید بلیط اتوبوس اقدام کنید تا با مشکل نبود اتوبوس یا کم بودن تعداد صندلی‌های موجود، روبرو نشوید.

خرید بلیط اتوبوس تهران به مشهد از اسنپ تریپ

برای خرید بلیط اتوبوس تهران به مشهد، می‌توانید بسته به فاصله جغرافیایی و مسافتی خود، هر یک از ترمینال‌های شرق، جنوب و بیهقی را انتخاب کنید. با خرید بلیط اتوبوس از اسنپ تریپ، شما این فرصت را خواهید داشت که تمامی اتوبوس‌های موجود در تاریخ مورد نظر خود را مشاهده کرده و بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را با توجه به شرایط و انتظارات خود، انتخاب کنید. به این ترتیب بهترین قیمت خرید بلیط اتوبوس تهران مشهد را در اسنپ تریپ، تجربه خواهید کرد. شما چه نظری در این باره دارید؟ آیا تا به حال از تهران با اتوبوس به مشهد سفر کرده و تا چه حد از سفر جاده‌ای خود، رضایت داشتید؟

کد خبر: ۲۵۷٬۲۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha