۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
قیر به پروژه های عمرانی سراسر کشور تزریق می‌شود
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

قیر به پروژه های عمرانی سراسر کشور تزریق می‌شود

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفـت: امیدوارم با تزریق قیر رایگان به پروژه‌ها گام بلندی برای بهبود زیرساخت ها و رفاه مردم در سراسر کشور وبه ویژه مناطق محروم برداشته شود.

به گزارش بازار، عبدالجلال ایری، با اشاره به آخرین وضعیت اختصاص قیر رایگان گفت: با توجه به اهمیت اختصاص قیر رایگان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی، کمیسیون عمران مجلس طرحی را برای اصلاح بند ک تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۲ تدوین کرد که بر اساس آن ۲۰ هزار میلیارد تومان قیر رایگان جهت کمک به اتمام پروژه‌های عمرانی در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این طرح بعد از تصویب در صحن مجلس ابتدا در شورای نگهبان رد شده اما با اصرار مجلس به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شده بود که خوشبختانه امروز با پیگیری‌های متعدد رئیس مجلس و اعضای کمیسیون عمران در این مجمع به تصویب رسید.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: با توجه به اینکه وزارت راه و بنیاد مسکن زیرسازی بسیاری از پروژه‌‎ها را آغاز کرده و در انتظار اختصاص قیر هستند، انتظار داریم وزارت نفت هرچه سریع تر به تعهدات خودش در این حوزه عمل کرده و با تزریق قیر رایگان به پروژه‌ها گام بلندی برای بهبود زیرساخت ها و رفاه مردم در سراسر کشور وبه ویژه مناطق محروم برداشته شود.

کد خبر: ۲۵۷٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha