۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱
تفاهم‌نامه همکاری‌های در حوزه صنعت نساجی میان ایران و چین امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری‌های در حوزه صنعت نساجی میان ایران و چین امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه ایران و چین در حوزه صنایع نساجی و پوشاک، توسط رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران و رئیس شورای توسعه تجارت بین‌الملل نساجی چین به امضا رسید.

به گزارش بازار، در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایتما آسیایی ITMA ASIA در شانگهای چین، تفاهم‌نامه همکاری دو جانبه در حوزه صنایع نساجی و پوشاک بین مقامات تشکل‌های صنایع نساجی ایران و چین در حضور مهمانانی از دو کشور از جمله «محسن گرجی» مدیرکل دفتر صنایع منسوجات و پوشاک وزارت صمت، اعضای هیات مدیره شورای‌عالی صنایع نساجی و پوشاک چین و فعالان عرصه صنایع نساجی و پوشاک به امضا رسید.

«شاهین کاظمی» نایب رئیس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی ایران و «ژو اینگ ژین» رئیس شورای توسعه تجارت بین‌الملل نساجی چین در این مراسم به‌نمایندگی از دو کشور این تفاهم‌نامه را امضا و ‌مبادله کردند.

طرفین در ادامه در سخنرانی بسیار کوتاهی ضمن برشمردن تاریخچه بسیار طولانی روابط تجارت منسوجات بین دو کشور، اظهار امیدواری کردند که این روابط با توسعه سرمایه‌گذاری و انتقال تجربه صنعت‌گران کشور چین در ایران بیش از پیش توسعه یابد.

لازم به‌ذکر است که نمایشگاه ایتما آسیایی، بزرگ‌ترین نمایشگاه ماشین‌آلات و فن‌آوری عرصه صنعت نساجی است که هر دو سال یکبار در شهر شانگهای چین برگزار می‌شود.

انجمن ماشین‌سازان صنایع نساجی اروپا این نمایشگاه را به‌صورت مشترک با شورای توسعه تجارت بین‌الملل نساجی چین و انجمن ماشین‌سازان نساجی چین با همراهی انجمن ماشین‌سازان نساجی ژاپن هر دو سال یکبار برگزار می‌کند.

کد خبر: ۲۵۷٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha