۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
مجلس قوانینی در راستای روان سازی تولید و صادرات مصوب کند
در گفت و گو با بازار مطرح شد:

مجلس قوانینی در راستای روان سازی تولید و صادرات مصوب کند

شیراز– رازقی، رئیس اتاق بازرگانی فارس گفت: مجلس باید با اولویت جهش تولید، قوانینی در راستای روان سازی تولید و صادرات مصوب کند.

جمال رازقی در گفت و گو با بازار با اشاره به اینکه تحریم ها و کرونا دست به دست یکدیگر داده تا مشکلات اقتصادی در کشور بیشتر شود، افزود: امسال سال سختی پیش رو خواهد بود و اگر می خواهیم جهش تولید در کشور محقق شود نیاز به نگاه عملی در تمام بخش ها، همت مضاعف و جدی همه ارکان نظام و تغییر قوانین داریم.

وی ادامه داد: مجلس باید با نگاه کارشناسی دقیق، قوانینی در جهت رفع موانع تولید و ایجاد همت در ارکان نظام برای روان سازی تولید و صادرات مصوب کند.

رئیس اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه حوادث آبان ماه سال گذشته رشد اقتصادی را متوقف و منفی کرد یادآور شد: سال گذشته علیرغم فشار تحریم ها، عدم تغییر قوانین از سوی مجلس و ابتکار و برنامه‌ریزی دولت به ویژه در بحث بودجه، تا آبان‌ماه سال ۹۸ رشد صنعت در کشور مثبت بود اما بعد از حوادث آبان این رشد منفی شد.

رازقی تاکید کرد: بحث اساسی این است که تا اراده تمام قوا در کشور مبنی بر روان‌سازی تولید و صادرات از جمله اصلاح نظام بانکی، اصلاح قوانین تامین اجتماعی، اصلاح قوانین کار و اصلاح قوانین مالیاتی شکل نگیرد، تولید و صادرات نیز سامان نخواهد یافت.

کد خبر: ۲۵٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha