نظام مالیاتی به‌عنوان شریک راهبردی به بنگاه‌های اقتصادی نگاه کند
رئیس کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی اتاق ایران:

نظام مالیاتی به‌عنوان شریک راهبردی به بنگاه‌های اقتصادی نگاه کند

در نشست هم‌اندیشی کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی اتاق ایران و سازمان امور مالیاتی مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی در حوزه مالیات، اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان بررسی شد.

به گزارش بازار، نشست هم‌اندیشی کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی اتاق ایران و سازمان امور مالیاتی با موضوع اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان برگزار شد. محمود تولایی، هدف از برگزار نشست‌های مشترک را هماهنگی و همکاری متقابل در این دوره از کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی اتاق ایران با سازمان امور مالیاتی عنوان کرد.

در این جلسه مهم‌ترین مسائل و مشکلات مالیاتی در حوزه‌های مختلف فعالان اقتصادی توسط اعضای کمیسیون در حضور سید محمدهادی سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی طرح شد. آن‌ها همچنین درباره موضوع اجرای قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان و جزئیات آن، بحث و گفت‌وگو کردند.

سبحانیان، رئیس سازمان امور مالیاتی ضمن استقبال از این جلسه بر تداوم همکاری‌های دوجانبه بین کمیسیون مالیات، کار و تأمین اجتماعی اتاق ایران به‌عنوان نماینده فعالان بخش خصوصی و سازمان امور مالیاتی تأکید کرد و گفت که باید نتیجه این جلسات به تسهیل شرایط فعالین اقتصادی بیانجامد.

تولایی، رئیس کمیسیون مالیات کار و تأمین اجتماعی اتاق ایراندر این نسشت تأکید کرد: نگاه نظام مالیاتی به بنگاه‌های اقتصادی باید به‌عنوان شریک راهبردی سازمان امور مالیاتی باشد و مجموعه اقدامات بخشنامه‌ها و قوانین در هر جایگاهی باید در راستای صیانت از منافع فعالان اقتصادی باشد.

در ادامه این نشست، علاوه بر احصا مشکلات فعالان اقتصادی و بخش خصوصی، در حوزه مالیات مسیر همکاری‌های آینده نیز ترسیم شد.

کد خبر: ۲۵۶٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha