۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
طرح رصد و پایش اشتغال وزارت تعاون وارد مرحله دوم می‌شود
با امضای تفاهم‌نامه‌ میان وزارت تعاون و رایتل؛

طرح رصد و پایش اشتغال وزارت تعاون وارد مرحله دوم می‌شود

در جریان بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مرکز تماس اشتغال کشور، ضمن امضای تفاهم‌نامه فاز دوم طرح رصد و پایش اشتغال وزارت تعاون، از کتاب «اشتغال ۱۴۰۱» رونمایی خواهد شد.

به گزارش بازار، صبح امروز (دوشنبه) «سید صولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همراه با «محمود کریمی بیرانوند» معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون از شرکت خدماتی ارتباطی رایتل بازدید کرد.

این بازدید با هدف توسعه همکاری‌های چندجانبه بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و این شرکت خدماتی و همین‌طور نظارت بر اجرایی کردن مراحل مختلف نظارت (تلفنی و پیامکی) بر اشتغال ایجادی کشور انجام شد.

در این مراسم، ضمن بازدید از مرکز تماس اشتغال کشور از کتاب اشتغال ۱۴۰۱ نیز رونمایی شده و تفاهم‌نامه فاز دوم طرح رصد و پایش اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به امضا رسید.

به گزارش ایرنا، این تفاهم‌نامه در راستای همکاری و هم‌افزایی مشترک بین وزارت تعاون و شرکت یاد شده در زمینه‌های تامین نیاز زیست‌بوم ملی اشتغال کشور در فراهم کردن مشاوره و خدمات کسب‌وکار در راستای ایجاد و پایداری مشاغل در بستری امن و معتبر، ایجاد یک مرجع واحد برای پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه کسب و کار، تهیه پلتفرم و پنجره واحد ارائه خدمات مشاوره کسب وکار، ‌ ارائه خدمات مشاوره اشتغال اعم از مشاغل خانگی، خوداشتغالی، کاریابی و کارآفرینی به مجریان اشتغال، ‌اجرای بستر ارتباطی مناسب برای کمک به تثبیت شغل برای گروه‌های هدف وزارتخانه، ‌ اطلاع‌رسانی به جامعه هدف اشتغال در سراسر نقاط کشور، تبادل داده‌ها و اطلاعات اجرای برنامه‌های مشاوره اشتغال و کارآفرینی بر اساس سامانه‌های وزارت و رایتل، بهره‌برداری از دیتای تولید شده به‌منظور خلق فرصت‌های بالقوه کسب وکارهای نوین به امضا رسید.

کد خبر: ۲۵۶٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha