۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
بِرندسازی تبریز در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی
در گفت و گو با بازار مطرح شد؛

بِرندسازی تبریز در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی

تبریز- بهروزی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی، گفت: آذربایجان‌شرقی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی پیشرو بوده، چراکه شرایط مطلوب را برای سرمایه‌گذاری فراهم کرده است.

واقف بهروزی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: صاحبان صنایع و سرمایه‌گذاران خارجی که در استان فعال هستند، با توجه به شرایط مساعد سرمایه‌گذاری در استان، به نتیجه مطلوب خود خواهند رسید.

نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌شرقی افزود: شرایط فراهم شده برای سرمایه‌گذاری در ایران و به خصوص آذربایجان‌شرقی، برای سرمایه‌گذار خارجی جالب توجه می باشد از همین رو به دنبال بِرندسازی تبریز در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی هستیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یادآور شد: کیفیت خدمات ارایه شده برای سرمایه‌گذاران خارجی در جذب آن‌ها بسیار تاثیرگذار است، چراکه یک سرمایه‌گذار به دنبال محل مناسبی برای فعالیت خود می‌باشد.

نایب رئیس مرکز خدمات سرمایه‌گذاری آذربایجان‌شرقی یادآورشد: با توجه به شرایط مطلوب استان برای سرمایه‌گذاری، برخی از سرمایه‌گذاران خارجی که در سایر استان‌ها فعالیت داشتند، آذربایجان‌شرقی را برای فعالیت و سرمایه‌گذاری انتخاب کردند و در حال حاضر نیز در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.

کد خبر: ۲۵۶٬۵۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha