۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
۶ متهم اختلاس بانکی در مازندران دستگیر شدند
رئیس کل دادگستری مازندران:

۶ متهم اختلاس بانکی در مازندران دستگیر شدند

ساری- رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری چهار کارمند نفر در صمت استان به اتهام ارتشاء و شش کارمند بانک به اتهام اختلاس در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام صادق اکبری صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران به مناسبت هفته قوه قضاییه در دادگستری استان اظهار داشت: در بحث رسیدگی به پرونده به حوالجات ارزی رفع تعبد نشده ۱۶ نفر دستگیر شدند و مبلغ حواله ارزی ۲۷۰ میلیون دلار معادل سه هزار میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: همچنین مسدودی حساب شرکت های صوری به مبلغ ۱۵ میلیارد تومان، پیشگیری از ادامه فعالیت مجرمانه برای تامین ارز در قالب شرکت های صوری به مبلغ ۴۲ میلیون دلار،توقیف ۱۰ کانتینر کالای شرکت های صوری در بنادر جنوبی کشور تا تعیین تکلیف نهایی متهمان و هلدینگ صوری از جمله اقدامات بوده است.

رئیس کل دادگستری مازندران اظهار داشت: دستگیری دو نفر و احضار ۲۸ نفر با موضوع تضییع حقوق بیت المال به میزان پنج میلیارد تومان و ارتشا به مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان، پیشگیری از فرار مالیاتی به مبلغ ۲۰۵ میلیارد تومان که تاکنون دو میلیارد تومان مالیات به نفع دولت وصول شده است از دیگر کارها بوده است.

صادقی درباره اختلاس در بانک ها و دستگاه‌ها گفت: در حوزه بانکی شش نفر دستگیر شدند که مبلغ اختلاس ۱۲ میلیارد تومان و ارتشاء یک میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: در اداره کل صمت مازندران چهار نفر دستگیر و ۱۳ نفر با موضوع ارتشا به مبلغ دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و تضییع حقوق عمومی به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان پرونده آنان در دست بررسی است.

کد خبر: ۲۵٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha