۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸
بانک پارسیان چشم انداز مثبتی را برای سال مالی جاری ترسیم کرده است
نماد وپارس در مهرماه تراز مثبت ۲۷ درصدی ثبت کرد

بانک پارسیان چشم انداز مثبتی را برای سال مالی جاری ترسیم کرده است

بانک پارسیان در حالی که در گزارش شش ماهه با کاهش زیان همراه بوده اما در مهرماه با تراز مثبت ۲۷ درصدی ارائه کرد تا چشم انداز مثبتی را برای سال مالی جاری ترسیم کند.

بازار؛ گروه بورس: بانک پارسیان با نماد «وپارس» طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۱۳۵.۴ میلیارد تومان زیان شناسایی کرده است اما طی عملکرد ۷ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ مبلغ ۱۲۴۵۲.۳ میلیارد تومان درآمد داشته و مبلغ ۲۰۲۶۹ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده و بانک طی عملکرد تجمیعی تراز منفی ۳۹ درصد را ثبت کرده است، بنابراین با وجود اینکه در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ به ازای هر سهم ۲۲.۵ تومان زیان شناسایی کرده بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد کاهش زیان ثبت کرده بود و طی عملکرد ۷ ماهه منتهی عملکرد بهتری ثبت کرده است.
بانک پارسیان با نماد وپارس در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ به ازای هر سهم ۲۲ تومان زیان شناسایی کرده بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد کاهش زیان داشته است. اما طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان از محل تسهیلات اعطایی، سپرده گذاری، اوراق، سرمایه گذاری و کارمزدهای دریافتی مبلغ ۲۰۶۹.۸ میلیارد تومان درآمد محقق کرده و از محل هزینه مالی، سود سپرده‌ها و کارمزدها مبلغ ۲۸۵۰.۸ میلیارد تومان هزینه شناسایی کرده است. بانک در این ماه تراز مثبت ۲۷ درصد مثبت را ثبت کرده است.
وپارس با سرمایه ثبت شده ۱۵۶۳۴ میلیارد تومان به نسبت مدت مشابه سال گذشته بهبود عملکرد داشته و از آنجایی که افزایش سرمایه هم در دستور کار دارد اثر آن در عملکرد شرکت نمایان خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۶٬۲۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha