۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
سرمایه گذاری ۴.۵ میلیارد پوندی لندن برای رونق تولید| انرژی پاک در صدر برنامه ها
دولت بریتانیا خبر داد؛

سرمایه گذاری ۴.۵ میلیارد پوندی لندن برای رونق تولید| انرژی پاک در صدر برنامه ها

دولت بریتانیا با انتشار گزارشی در وب سایت رسمی خود از سرمایه گذاری ۴.۵ میلیارد پوندی در هشت بخش اقتصادی این کشور و در راستای رونق تولید صنایع بریتانیا خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار؛ دولت بریتانیا با انتشار گزارشی در وب سایت رسمی خود از سرمایه گذاری ۴.۵ میلیارد پوندی در هشت بخش اقتصادی این کشور و در راستای رونق تولید صنایع بریتانیا خبر داد.

این سرمایه گذاری دولت بریتانیا قرار است از ابتدای سال ۲۰۲۵ و طی بازاه ای پنج ساله به بخش های صنعتی این کشور تزریق شود. دولت بریتانیا هدف از این اقدام خود را تشویق به افزایش سرمایه گذاری های عمومی و خارجی در بخش صنایع این کشور اعلام کرده است.

به نوشته وب سایت رسمی دولت بریتانیا، ۹۶۰ میلیون پوند از این مبلغ قرار است برای توسعه انرژی های پاک و بخش مهمی از آن نیز به تامین امنیت انرژی این کشور تخصیص یابد.

همچنین قرار است دو میلیارد پوند در بخش توسعه خودروسازی و صنایع وابسته به آن هزینه شده و البته ۹۷۵ میلیون پوند نیز در بخش توسعه صنایع هوا - فضا هزینه خواهد شد.

دولت بریتانیا همچنین اعلام کرده است که سرمایه گذاری بر روی زنجیره تامین و حمایت از حرکت به سمت آلایندگی هوای صفر از طریق بهبود فناوری خودروها و ماشین آلات صنعتی از اهداف اصلی این سرمایه گذاری بزرگ محسوب می شوند. به همین دلیل، ۹۶۰ میلیون پوند از کل این مبلغ به توسعه فناوری های مبتنی بر انرژی سبز هزینه خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۶٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha