۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
صورت‌های مالی صندوق بازنشستگی صنعت نفت تصویب شد

صورت‌های مالی صندوق بازنشستگی صنعت نفت تصویب شد

صورت‌های مالی و عملکرد مالی صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت مربوط به سال مالی منتهی به ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به تصویب مجمع صندوق‌ها (هیات‌امنا) رسید.

به گزارش بازار، عبدالحسین بیات، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در حاشیه برگزاری مجمع بررسی عملکرد صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت با حضور اعضای هیئت‌امنا گفت: در این نشست گزارش عملکرد هیئت‌رئیسه صندوق‌ها به هیئت‌امنا ارائه شد.

وی ادامه داد: این گزارش در بخش خدمات به بازنشستگان اعم از پرداخت مستمری و مقرری، وام‌ها، تسهیلات و کمک معشیت‌ها، خدمات درمانی، تقویت بخش‌های ورزشی و گردشگری و موارد خدماتی دیگر ارائه شد.

رئیس هیئت رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت تصریح کرد: بر اساس این گزارش بخش درآمدها ۶۶ درصد رشد نسبت به سال پیش داشته و در بخش سود خالص نیز ۵۶ درصد سود به ثبت رسیده است.

بیات با اشاره به گزارش عملکرد شرکت‌های تولیدی افزود: همه‌ی شرکت‌های تولیدی بیش از ظرفیت برنامه مصوب تولید داشته‌اند که بخشی از این تولیدها در داخل کشور مصرف و بخش قابل‌توجهی صادر شده است که منجر به ارزآوری قابل‌ اعتنایی شده است.

رئیس هیئت رئیسه صندوق های بازنشستگی صنعت نفت گفت: در این نشست، صورت های مالی و عملکرد مالی صندوق‌های بازنشستگی کارکنان صنعت نفت منتهی به ۳۰ اردیبهشت‌ماه امسال مورد تصویب مجمع صندوق‌ها (هیئت امنا) قرار گرفت.

کد خبر: ۲۵۶٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha