۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۳
تخصیص ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد
استاندار لرستان خبرداد:

تخصیص ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد

لرستان- استاندار لرستان گفت: ۴۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای فاز دوم نیروگاه سیکل ترکیبی خرم‌آباد تخصیص یافت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، سید موسی خادمی از تأمین اعتبار فاز دوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی خرم‌آباد خبر داد و اظهار داشت: در جلسه ای که امروز با حضور رئیس بنیاد مستضعفان کشور، معاون وزیر نیرو، رئیس شرکت گروه مپنا و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان برگزار شد، تفاهم نامه تأمین اعتبار و ساخت فاز دوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی خرم‌آباد منعقد شد.

وی با اشاره به اینکه نیروگاه خرم‌آباد از پروژه‌های جهش تولید است، افزود: فاز اول این پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار و  ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم آن نیازمند چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار بود که در جلسه امروز این مبلغ تأمین شده است.

استاندار لرستان با بیان اینکه تولید برق این نیروگاه در صورت تکمیل ۱۰۰۰ مگاوات خواهد بود، تصریح کرد: نیاز استان به برق در زمینه صنعت، کشاورزی، خدمات و مصارف خانگی ۶۰۰ مگاوات است که با توجه به وصل نیروگاه خرم‌آباد به شبکه سراسری کشور، مازاد تولید برق آن به سایر استان‌ها صادر خواهد شد.

وی گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده در جلسه امروز تمامی تجهیزات مورد نیاز فاز دوم نیروگاه گازی سیکل ترکیبی خرم‌آباد ساخت داخل کشور و توسط شرکت گروه مپنا تولید می‌شود؛ مراحل ساخت و تکمیل فاز دوم نیروگاه خرم‌آباد بر اساس تفاهم نامه به زودی آغاز می‌شود.

کد خبر: ۲۵٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha