۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰
۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزان استان سمنان تمدید شد
معاون استاندار سمنان در گفت‌وگو با بازار:

۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزان استان سمنان تمدید شد

سمنان - صادقی، معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات کشاورزان و بهره برداران حوزه دام و طیور در استان مورد تمدید قرار گرفته است.

محمدرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه تسهیلات رونق تولید توسط دولت ابلاغ شده است، تاکید کرد: ابلاغ تسهیلات جدید از جلسه آتی ستاد رونق تولید استان سمنان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به معرفی واحد های متقاضی به بانک برای دریافت تسهیلات رونق تولید، افزود: تسهیلات تبصره ۱۶ برای تامین نقدینگی ثابت و در گردش واحدهای تولیدی در حال پرداخت است.

معاون اقتصادی استاندار سمنان گفت: بیش از ۳۰۰ طرح تاکنون در بخش های مختلف برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل سراسر استان معرفی شده است.

صادقی با بیان اینکه رفع مشکلات و موانع تولید نیز در دستور کار مسئولان استان قرار دارد، گفت: موضوع تمدید تسهیلات کشاورزان در استان که با مشکلات عدیده ای در زمینه تولید روبرو شدند، دیگر اقدامی است که در کارگروه رونق تولید استان بررسی شده است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان تمدید تسهیلات کشاورزان استان تاکنون صورت گرفته است، افزود: یک هزار و ۵۸ پرونده دیگر نیز مورد موافقت قرار گرفت تا تسهیلات مجموعاً به میزان ۵۰۴ میلیارد تومان تمدید شود.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: تمدید تسهیلات کشاورزان استان در زمره حمایت های دولتی از تولیدگران و بهره برداران حوزه کشاورزی، دام و طیور است.

کد خبر: ۲۵۳٬۷۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha