۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر به گردشگری اروند کمک کنند| ضرورت جلوگیری از انتصابات غیر بومی
یک فعال گردشگری در گفتگو با بازار:

اتاق‌های بازرگانی آبادان و خرمشهر به گردشگری اروند کمک کنند| ضرورت جلوگیری از انتصابات غیر بومی

آبادان- مویدراد، یک فعال گردشگری گفت: اتاق‌های بازرگانی شهرهای آبادان و خرمشهر به صنعت گردشگری این دو شهر کمک کنند.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: یکی از رسالت ‌های اتاق‌ های بازرگانی، توجه به صنعت گردشگری است که بر همین پایه و اساس کمیسیون‌ های گردشگری در این اتاق ‌ها تشکیل شده است.

وی افزود: برای اولین بار در تاریخ گردشگری منطقه، همزمان با انتصاب «امیرهوشنگ بابامرادی» به عنوان مدیر گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند تشکیل شد.

این فعال گردشگری تاکید کرد: ضرورت دارد اتاق های بازرگانی شهرهای آبادان و خرمشهر بخشی از بازوهای گردشگری اروند شوند و هم اکنون عضو شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند هستند.

موید راد ادامه داد: کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خرمشهر بر روی صنعت هوانوردی متمرکز شده و به دنبال افزایش پرواز از فرودگاه بین المللی است و جلسات با موضوعات دیگر را نیز تاکنون برگزار کرده که اقدامی شایسته است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی آبادان با هماهنگی شورای راهبردی گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند اقدامات مثبت برای توسعه صنعت توریسم منطقه انجام دهد.

این فعال گردشگری تصریح کرد: انتصاب متخصصان بومی به عنوان نایب رئیس و دبیر کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی یک مطالبه به حق است؛ فردی که نایب رئیس و یا دبیر می شود باید حداقل طی ۱۰ سال گشته ساکن این منطقه بوده باشد و انتظار داریم از انتصاب افراد غیر بومی جلوگیری شود زیرا این انتصاب در تقابل با دلسوزان گردشگری منطقه است.

کد خبر: ۲۵۳٬۳۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • امین IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
      1 2
      ره آورد انتصابات بومی را با یک ساعت گردش در اتاق های سازمان منطقه آزاد اروند می توان به راحتی فهمید اتاق ها و قسمت هایی که مملو از کارمندان بیکار شده که در هفته به اندازه یک روز کار ندارند و فقط به سفارش عمو و عمو زاده ها خیمیه سنگین را پهن کردند و شاکی از محاسبه اضافه کاری در پایان ماه هستند. آقای بابا احمدی عزیز با صلابت پیش بروید و در دام نسخه منسوخ بومی گرایی و قوم گرایی که اصلی ترین دلیل عقب ماندگی آبادان و خرمشهر شده نیافتید آن زمان که اینجا اسم و رسمی داشت و آمال هر گردشگری بود آیا مدیرانش بومی بودند یا زمانی که مدعیان بومی گرایی پیدا شدند !؟ اگر آبادان و خرمشهر به جایگاه خودشان بر گردند انتفاع آن برای مردمانش و انشالله دعای خیر و برکاتش شامل شماست