۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
۷۵ هزار پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد
رییس اتاق اصناف ایران:

۷۵ هزار پرونده تخلف صنفی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد

رییس اتاق اصناف ایران گفت که از ابتدای امسال تا پایان مهر ماه، با انجام یک میلیون و ۵۰۰ هزار بازرسی از اصناف، بیش از ۷۵ هزار پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

به گزارش بازار، مجتبی صفایی امروز (چهارشنبه) در رویداد تجهیز و یکپارچه‌سازی واحدهای نظارت و بازرسی اتاق اصناف ایران در جمع خبرنگاران، ارزش پرونده های ارجاع داده شده را به ارزش ۴۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

وی خاطرنشان‌کرد: در کنار تجلیل از کاسبان و اصناف با انصاف، در تلاشیم محدوده فعالیت واحدهای صنفی متخلف را کمتر کنیم تا بتوانیم آرامش را به بازار کشور بازگردانیم و در این زمینه تصمیمات جدی است.

این مقام صنفی ادامه‌داد: امروز با حضور وزیر صمت از ۵۵۰ خودروی شاهین که به ناوگان حمل و نقل و لجستیک بازرسی های کشور اضافه می شود، رونمایی شد.

وی یادآور شد: تاکنون به همین میزان کسری خودرو وجود داشت که بخشی از آن با اجاره خودرو انجام می شد.

صفایی با بیان اینکه همه فعالیت های خودروهای بازرسی اتاق اصناف در بستر سامانه های نظارت و بازرسی شکل می گیرد، تاکید کرد: سامانه ها در آستانه رونمایی است، این سامانه به «سیمبا» متصل خواهد شد تا پرونده‌های تخلف به تعزیرات حکومتی ارجاع شود.

وی با بیان اینکه در کل کشور ۹۰ خودرو در مالکیت اتاق های اصناف است، تصریح کرد: ۱۵۰ خودرو به صورت استیجاری مورد استفاده قرار گرفته بود، با افزودن ۵۵۰ خودروی امروز، خودروهای مستهلک از گردونه فعالیت خارج خواهند شد تا مشکلی در زمینه لجستیک و حمل و نقل نداشته باشیم.

کد خبر: ۲۵۳٬۰۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha