۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
طرح پتروشیمی صدف خلیج‌ فارس تا پایان ۱۴۰۲ راه‌اندازی می‌شود
مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس:

طرح پتروشیمی صدف خلیج‌ فارس تا پایان ۱۴۰۲ راه‌اندازی می‌شود

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در جریان بازدید از طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس در عسلویه از راه‌اندازی این مجموعه بزرگ صنعتی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش بازار، عبدالعلی علی‌عسکری که امروز (سه‌شنبه، نهم آبان‌ماه) برای بازدید از طرح‌های هلدینگ خلیج‌فارس در عسلویه به این منطقه سفر کرده است، با ابراز خرسندی از پیشرفت ۲۵ درصدی پتروشیمی صدف خلیج‌فارس در ۱۶ ماه گذشته، آن را حاصل روحیه جهادی و فعالانه مدیران متخصص و جوان در کنار مدیران باتجربه دانست و تأکید کرد: این مقدار پیشرفت در طرح صدف، افتخاری برای کشور است.

وی با اشاره به اینکه طرح پتروشیمی صدف خلیج‌فارس بزرگ‌ترین پروژه تولید لاستیک صنعتی در ایران و منطقه غرب آسیاست، تصریح کرد: تکمیل این پروژه، تأثیر جدی بر تأمین نیازهای داخلی و نیز افزایش صادرات و حضور ایران در بازارهای جهانی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با بیان اینکه هر تن این محصول ارزشی معادل ۱۷۰۰ دلار دارد، اظهار کرد: راه‌اندازی و بهره‌برداری از پروژه ۱۳۶ هزارتنی صدف، درآمد ارزی قابل‌ توجهی را عاید کشور خواهد کرد.

علی‌عسکری با اشاره به برخی موانع بر سر راه پیشرفت کاری صدف، وجود این مشکلات در پروژه‌های عظیم صنعتی را طبیعی دانست و از مدیران این مجموعه خواست با روحیه فعالانه و جهادی، اقدام‌های شجاعانه و ابتکار عمل بر این مشکلات فائق آیند.

در جریان این بازدید بخش مهم واحد ۲۳۰۰ برای پیش راه‌اندازی تحویل شد و تأکید شد تا پایان سال و موعد افتتاح کامل طرح، هر ۳ هفته یک واحد از این مجموعه به مرحله پیش راه‌اندازی برسد.

کد خبر: ۲۵۲٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha