۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
نگهداری ۲۳۰ هزار کیلومتر راه ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد
معاون وزیر راه و شهرسازی:

نگهداری ۲۳۰ هزار کیلومتر راه ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می خواهد

غفاری، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۳۰هزار کیلومتر راه در کشور داریم که نگهداری آن‌ها بر اساس استانداردهای ملی که سهل گیرانه تر از استانداردهای بین‌المللی است ۲۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد می شود.

بازار؛ گروه راه و مسکن: امیر محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در پانزدهمین همایش و نمایشگاه قیر، آسفالت و ماشین‌آلات نگهداری ۲۳۰ هزار کیلومتر راه ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اعتبار می‌خواهد گفت: مطابق آمار در کشور ۲۲۰ هزار کیلومتر و با احتساب راه‌های شوسه ۲۳۰ هزار کیلومتر راه داریم. حال اگر بخواهیم محاسبه ای انجام دهیم نگهداری آن‌ها بر اساس استانداردهای ملی که سهل گیرانه تر از استانداردهای بین‌المللی است،بالغ بر۲۰۰ هزار میلیارد تومان برآورد می شود.

تهاتر بهترین محل برای تامین نقیصه تامین قیر بود که این چالش سرانجام مرتفع شد. به هر حال تهاتر توانست این چالش تامین قیر برای پروژه های وزارت راه و شهرسازی برطرف کند

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه بدیهی است اگر منابع نقدی به خوبی تامین می شد و خرید قیر به صورت نقدی صورت بگیرد بهتر است ادامه داد: تهاتر بهترین محل برای تامین نقیصه تامین قیر بود که این چالش سرانجام مرتفع شد. به هر حال تهاتر توانست این چالش تامین قیر برای پروژه های وزارت راه و شهرسازی برطرف کند.

۲۵ هزار کیلومتر جاده از منابع قیر، روکش و بازسازی راه‌ها و ۲۵۰۰ کیلومتر آسفالت از همین محل تأمین شد که این اقدامی در خور توجه است

وی افزود: در سال گذشته مالی، ۲۵ هزار کیلومتر جاده از منابع قیر، روکش و بازسازی راه‌ها و ۲۵۰۰ کیلومتر آسفالت از همین محل تأمین شد که این اقدامی در خور توجه است.

قیر پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی طی سال‌های اخیر از طریق تهاتر تامین شده است و این چالش بر طرف شد

غفاری با اشاره به اینکه قیر پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی طی سال‌های اخیر از طریق تهاتر تامین شده است و این چالش بر طرف شد، خاطر نشان کرد: این موضوع که قانون مصوب مجلس و کار وسیعی بود، امسال با چالش مواجه شد اما در هیأت عالی نظارت و در مجمع تشخیص مصلحت نظام مرتفع شد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: نظارت ‌های قوی در ۷ مرحله در سامانه مرتبط موجود است و بحث‌های نظارتی در حال توسعه است پس توسعه نظارت هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل در دستور کار است.

کد خبر: ۲۵۲٬۸۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha