۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
۴۵۱ بنگاه املاک متخلف در گلستان پلمب یا به تعزیرات معرفی شدند
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان:

۴۵۱ بنگاه املاک متخلف در گلستان پلمب یا به تعزیرات معرفی شدند

گرگان- ملک، مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک تاکنون ۴۵۱ بنگاه مشاور املاک متخلف در گلستان پلمب یا به تعزیرات معرفی شدند.

مهدی ملک در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: از زمان تشکیل کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات در گلستان تا کنون ۳۰۴ پرونده تعزیراتی برای بنگاه‌های مشاور املاک متخلف ایجاد و ۱۴۷ واحد صنفی دارای تخلف پلمب شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: در راستای ساماندهی وضعیت اجاره‌بها و کنترل قیمت مسکن در استان گلستان، اعضای کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات به طور مستمر بر عملکرد بنگاه های مشاور املاک نظارت می کنند.

ملک ادامه داد: در استان گلستان مجموعاً سه هزار و ۱۳۶ بنگاه مشاور املاک وجود دارد که تاکنون از هزار و ۶۷۱ بنگاه بازدید شده است.

وی گفت: از ابتدای فعالیت کارگروه تنظیم و کنترل بازار املاک و مستغلات تا کنون بنگاه های مشاور املاک متخلف مجموعاً بیش از ۲۴ میلیارد ریال جریمه نقدی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان بیان کرد: طی بازرسی های انجام شده از آغاز عملیات کارگروه تا کنون عمده تخلفات بنگاه های مشاور املاک عدم استفاده از مبایعه نامه کاغذی و عدم صدور کد رهگیری، نداشتن پروانه کسب و عدم نصب جواز کسب و نرخنامه در بنگاه املاک و در معرض دید مشتریان است.

کد خبر: ۲۵۲٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha