۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
جزییات پروژه‌های فولاد مبارکه برای تامین برق
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تشریح کرد

جزییات پروژه‌های فولاد مبارکه برای تامین برق

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش به جزییات پروژه‌های فولاد مبارکه برای تامین برق از جمله فاز اول پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۱۴مگاواتی پرداخت.

به گزارش بازار، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش گفت: پروژه‌های کوچک و بزرگ فولاد مبارکه با حجم سرمایه‌گذاری ۵میلیارد دلاری از بالادست تا پایین‌دست در دست اجرا است.

وی افزود: یکی از رویکردهای اصلی ما در شرایط فعلی، تمرکز بر توسعه پروژه‌هایی است که در راستای توازن زنجیره فولاد و پایداری تولید است. در کنار زنجیره فولاد، به واسطه محدودیت‌هایی که در حوزه انرژی شاهد هستیم، فاز اول پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی ۹۱۴مگاواتی ماه گذشته با حضور رئیس جمهوری به بهره‌برداری رسید.

طیب‌نیا بیان کرد: پروژه نیروگاه خورشیدی ۶۰۰مگاواتی تجدیدپذیر فولاد مبارکه در حال طی فازهای عملیاتی است. در عین حال، پروژه دیگری را نیز در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر در دست اجرا داریم که در مراحل اولیه قرار دارد.

مدیرعامل فولادمبارکه خاطر نشان کرد: برنامه احداث ۲۰۰مگاوات نیروگاه بادی را در دستور کار داریم که ظرف یکی دو ماه آینده انتخاب پیمانکار آن آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۲۵۲٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha