۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۹
توافق با اکثریت معارضان شهربازی مدرن گرگان| آرای بدوی به نفع شهرداری صادر شد
شهردار گرگان خبر داد؛

توافق با اکثریت معارضان شهربازی مدرن گرگان| آرای بدوی به نفع شهرداری صادر شد

گرگان- سیدالنگی، شهردار گرگان با اشاره به وجود پنج معارض و مدعی مالکیت در عرصه های مشمول پروژه شهر بازی مدرن گرگان در هزارپیچ گفت: برای شتاب در اجرای پروژه با اکثریت افراد توافق مالی انجام شده است.

سید محمدرضا سیدالنگی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: در محدوده ۱۸ هکتاری شهر بازی مدرن گرگان، پنج معارض و مدعی مالکیت داریم که چهار فقره در مرکز پروژه و یک فقره پیرامونی و مرزی است.

شهردار گرگان ادامه داد: از مجموع چهار مالک مرکزی که اکثرا دارای ارضی خرد هستند، با سه نفر از این معارضان یا مالکان توافق و مقرر شد تا حسب نرخ های کارشناسی حق و حقوق این افراد پرداخت و عرضه ها به تملک شهرداری درآید.

سید النگی گفت: یک مورد از معارضان یا مالکیت خرد تاکنون توافقی با شهرداری نداشته که مقرر است با توجه به ضرورت کار، مباحث از طریق ماده هشت و پیگیری در مجموعه قضایی برطرف شود.

وی بیان کرد: یکی از اراضی دارای معارض در ضلع شرقی پروژه قرار دارد که در دعوای حقوقی مطروحه شهرداری گرگان در مرحله بدوی ذی حق تشخیص داده شده است.

شهردار گرگان ادامه داد: اتمام شهربازی مدرن در هزار پیچ به نقش آفرینی همه دستگاه ها نیاز دارد و برای شتاب بخشیدن در تکمیل آن باید هر چه سریعتر سرمایه گذاری بخش خصوصی وارد پروژه شود.

سیدالنگی با اشاره به ورود همه اقلام مورد نیاز سورتمه شهر بازی مدرن به گرگان گفت: در صورت تعلل در خرید و انتقال این ادوات، هزینه های این بخش از پروژه دو الی سه برابر افزایش می یافت.

کد خبر: ۲۵۲٬۲۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha