۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸
جراحی «قانون نظام صنفی» در مجلس/ اتاق اصناف پیشنهاداتش را ارائه کند
پورابراهیمی در گفتگو با بازار خبر داد

جراحی «قانون نظام صنفی» در مجلس/ اتاق اصناف پیشنهاداتش را ارائه کند

پورابراهیمی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم از تهیه طرح «اصلاح قانون نظام صنفی» در مجلس یازدهم خبر داد و گفت: اگر اتاق اصناف کشور و نظام صنفی در این حوزه پیشنهاداتی داشته باشند، آماده هستیم تا با اخذ این پیشنهادات اصلاحات قانون نظام صنفی را عملیاتی کنیم.

محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی بازار از تهیه طرح «اصلاح قانون نظام صنفی» در مجلس یازدهم خبر داد.

وی با بیان اینکه ماه‌های پایانی مجلس دهم پیشنهاداتی درباره اصلاح قانون نظام صنفی از سوی برخی نمایندگان مطرح شد، اظهار داشت: این طرح به دنبال التهابات اقتصادی و مشکلات واحدهای صنفی مطرح شد چرا که این التهابات تغییرات عمده قیمتی را رقم زد اما پایان کار مجلس دهم اجازه نداد اقدامی عملیاتی شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در گذر زمان کسب و کارهای سنتی به کسب و کارهای مدرن تبدیل می‌شوند، بیان داشت: مباحث مربوط به تجارت دیجیتالی و فناوری‌های نوین در حال دگرگونی است لذا ضرورت دارد تا قواعد و قوانین در حوزه واحدهای صنفی هم متناسب با این شرایط تغییر کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم گفت: در زمینه اصلاح قوانین مربوط به فعالیت اصناف اگر اتاق اصناف کشور و نظام صنفی دراین حوزه پیشنهاداتی داشته باشند آماده هستیم تا با اخذ این پیشنهادات اصلاحات قانون نظام صنفی را عملیاتی کنیم.

کد خبر: ۲۵٬۱۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha