۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
۱۰۰۲.۹ میلیارد تومان درآمد ثبهساز
طبق گزارش ۹ ماهه محقق شد؛

۱۰۰۲.۹ میلیارد تومان درآمد ثبهساز

ثبهساز با سرمایه ثبت شده ۲۰۱۳ میلیارد تومان  طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ از محل واگذاری پروژه های خود مبلغ ۱۰۰۲.۹ میلیارد تومان درآمد محقق کرده است.

بازار؛ گروه بورس: شرکت بهساز کاشانه تهران با نماد ثبهساز طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ از محل واگذاری پروژه های خود درآمدی نداشته است که نسبت به عملکرد ۱ ماهه مشابه سال قبل تغییری نداشته است
ثبهساز با سرمایه ثبت شده ۲۰۱۳ میلیارد تومان طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۲ از محل واگذاری پروژه های خود مبلغ ۱۰۰۲.۹ میلیارد تومان درآمد محقق کرده است.
سیاست مدیران ثبهساز در حال حاضر افزایش مشارکت در پروژه ها در راستای قرارگیری در جایگاه ۱۰۰ شرکت برتر از منظر درآمد عملیاتی، است. همچنین افزایش ارزش سهام، افزایش کیفیت سود و کمیت سود، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و... از اهداف ۵ ساله شرکت هستند. در همین راستا شرکت گسترش بازارهای فروش، تولید ارائه محصولات و خدمات جدید، را در دستور کار قرار داده و تغییر اساسی در روش‌های تولید محصولات و بهبود کیفیت، صرفه‌جویی در هزینه‌ها، بهبود روش‌ها و به‌کارگیری فنون مدیریت نوین ایجاد کرده است.
در حال حاضر براساس برنامه ریزی های گروه توسعه ساختمان تدبیر حدود ۵۷ درصد از پروژه‌ها برمبنای زمین در تهران قرار دارند.
همچنین ۸۴ درصد از پروژه‌های تجاری در دست اجرا در تهران هستند و در استان البرز هم پروژه‌هایی در دست اجرا هستند. هم اکنون شرکت برای حل موضوع تاخیر در اجرای پروژه‌ها و عدم تحویل به موقع ملک به خریداران، معیارهای سخت‌ گیرانه‌ای برای انتخاب شریک تدوین کرده است.

کد خبر: ۲۵۱٬۶۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha