۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
رشد ۳۵ درصدی صدور مجوز سرمایه گذاری در قشم
مدیر جذب سرمایه گذاری و سازمان منطقه آزاد قشم گفت؛

رشد ۳۵ درصدی صدور مجوز سرمایه گذاری در قشم

قشم- مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم از صدور و تمدید ۱۵۳۱ فقره مجوز فعالیت اقتصادی در شش ماهه نخست سال جاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، سید مسعود آل عبایی با بیان این خبر، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تعداد ۴۳۷ مجوز سرمایه گذاری در حوزه های صنعتی، بازرگانی، خدماتی و پیمانکاری برای فعالان اقتصادی متقاضی در منطقه آزاد قشم صادر شده که است.

وی ادامه داد: از این تعداد مجوزهای صادر شده، ۷۹ مورد مربوط به بخش صنعتی، ۱۹۶ مورد مرتبط به بخش خدماتی و پیمانکاری و ۱۶۲ فقره مربوط به حوزه تجارت و بازرگانی است.

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم با بیان اینکه در این مدت ۱۰۹۴ فقره مجوز نیز در حوزه‌های مختلف اقتصادی در منطقه آزاد قشم تمدید شده، افزود: از این تعداد ۱۵۸ فقره مجوز در حوزه صنعت، ۴۶۰ مجوز مرتبط با بخش خدماتی و گردشگری و ۴۷۶ فقره مجوز در حوزه تجارت برای فعالان اقتصادی می‌باشد.

به گفته آل عبایی؛ تعداد مجوزهای سرمایه گذاری صادر و تمدید شده از ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب بیش از ۳۵ و ۲۲ درصد رشد دارد.

مدیر جذب سرمایه گذاری و بازاریابی سازمان منطقه آزاد قشم افزود: فعالان اقتصادی جهت برخورداری از معافیت های مالیاتی مرتبط با فعالیت در منطقه آزاد قشم باید در زمان مقرر برای تمدید مجوز خود اقدام کنند.

کد خبر: ۲۵۱٬۲۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha