۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۸
مردم به سیستم بانکی اطمینان ندارند| بانک‌های دولتی به اطرافیان خود وام می دهند
نماینده مجلس:

مردم به سیستم بانکی اطمینان ندارند| بانک‌های دولتی به اطرافیان خود وام می دهند

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: طیف بسیار زیادی از مردم به سیستم بانکی اطمینان نداشته و اسکناس‌ها و دلارهای خود را در خانه‌ها نگهداری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، رمضانعلی سنگدوینی، شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی گلستان اظهار کرد: بر اساس آمارهای رسمی گلستان دومین تولید کننده گوشت مرغ در کشور است و سرآمد سایر استان ها قرار دارد، نباید وضعیت تولید کنندگان ما به این شکل باشد که برای دریافت تسهیلات با مشکل مواجه شوند.

وی افزود: با وجود آنکه در جلسات متعدد وعده‌های بسیاری برای حل مشکل تامین نقدینگی فعالان صنعت مرغ داده شده است اما این مشکل همچنان برطرف نشده است.

سنگدوینی گفت: برخی از تصمیمات دولتی مانند قطع گاز و برق موجب بروز خسران و زیان برای تولید کنندگان و فعالان اقتصادی می‌شود که برای جبران این خسارت‌ها باید چاره‌اندیشی کرد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات مطلوبی در سیستم بانکی رخ نمی دهد؛ بانک‌های دولتی تنها به اطرافیان خود تسهیلات ارائه می‌دهند اما در مقابل تولیدکنندگان هیچ انعطافی ندارند.

سنگدوینی ادامه داد: مجموعه بانک‌ها هیچ توجهی ندارند و تذکرات را گوش نمی‌دهند در حالی که باید وارد میدان شوند تا اتفاقات بزرگی برای مردم و این استان رقم بخورد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا اظهار کرد: بانک‌ها باید از بنگاهداری خارج شوند و به فکر حمایت از تولید کنندگان باشند.

وی ادامه داد: بر اساس برخی آمارها سال گذشته در کشور ۲۹ بانک مبلغ ۱۶۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات به کارمندان خود پرداخت کردند.

کد خبر: ۲۵۰٬۴۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha