۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
محصور نبودن منطقه آزاد اینچه برون دلیل تأمل سرمایه گذاران است
رئیس کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی گرگان:

محصور نبودن منطقه آزاد اینچه برون دلیل تأمل سرمایه گذاران است

گرگان- رئیس کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی گرگان گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی پیشنهادات مختلفی برای منطقه آزاد دارند اما به دلیل محصور نبودن این محدوده، تأمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا مبصری پنجشنبه در جلسه کمیسیون اقتصاد کلان و بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی گرگان اظهار کرد: منطقه آزاد اینچه برون به عنوان تنها محور قابل توسعه استان محسوب می شود و مورد مطالبه فعالان بخش خصوصی است که امیدواریم با کمک بخش دولتی و خصوصی هر چه سریع تر سامان بگیرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد کلان اتاق بازرگانی گرگان افزود: مهمترین وجه منطقه آزاد اینچه برون پس از شکل گیری هیئت مدیره، تعریف فاز یک و نحوه جلب و جذب اعتبار و هزینه کرد است که باید سریعا مشخص شود.

وی بیان کرد: اگر ما موضوعات و مسائل مربوط به منطقه آزاد را مطرح نکنیم با توجه به لختی که در بخش دولتی وجود دارد، ممکن است مسائل مهم و چالش های پیش روی این منطقه به فراموشی سپرده شود.

وی گفت: سرمایه گذاران بخش خصوصی پیشنهادات مختلفی برای منطقه آزاد دارند اما به دلیل محصور نبودن این محدوده، تأمل کرده اند.

مبصری تصریح کرد: در شورای گفتگوی بخش خصوصی و دولت که در سفر اخیر وزیر امور اقتصادی به گلستان برگزار شد، چهار دستور کار از هفت دستور کار مطرح شده مربوط به منطقه آزاد اینچه برون بود و این نشان دهنده اهمیت این موضوع است.

وی با تاکید به اینکه مرکز توجه ما در اقتصاد کلان، منطقه آزاد اینچه برون است، افزود: کمیسیون اقتصاد کلان محل تلاقی منافع بنگاهی و منافع کلان کشور است.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم با تجمیع قدرت بخش دولتی و خصوصی انتظارات را در مورد مسائل اقتصادی به ویژه منطقه آزاد اینچه برون برآورده کنیم.

کد خبر: ۲۵۰٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha