۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
استاندار گلستان برای جزیره آشوراده یک متولی مشخص تعیین کند
وزیر کشور:

استاندار گلستان برای جزیره آشوراده یک متولی مشخص تعیین کند

گرگان- وزیر کشور با اشاره به ضرورت رونق هرچه زودتر مبحث گردشگری در جزیره آشوراده گفت: استاندار گلستان باید برای جزیره آشوراده یک متولی مشخص تعیین کند.

به گزارش خبرنگار بازار،‌ احمد وحیدی ظهر پنج شنبه در بازدید از جزیره آشوراده در جمع خبرنگاران اظهارکرد: از ظرفیت‌های گردشگری جزیره آشوراده نباید غفلت کرد و استاندار گلستان باید یک مسئول و متولی مشخص برای جزیره اشوراده تعیین کند.

وزیر کشور افزود: باید با تعیین یک متولی مشخص به سرعت از ظرفیت‌های بالفعل این جزیره استفاده کرده و این منطقه به یک جزیره قشنگ برای گردشگران تبدیل شود.

وی گفت: همه اقدامات انجام شده در جزیره آشوراده باید زیر نظارت محیط زیست انجام شود اما این جزیره باید به مکانی زیبا و پرنشاط برای گردشگران تبدیل شود.

وحیدی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های جزیره آشوراده می‌تواند این منطقه را متحول کرده و معیشت و اقتصاد مردم منطقه را بهبود بخشد.

گفتنی است؛ طرح ملی گردشگری و طبیعت‌گردی آشوراده به عنوان یکی از آرزوهای قدیمی مردم گلستان برای اجرا با موانع زیادی روبه‌رو بود که بخشی از آنها برطرف شده است.

وزیر کشور صبح امروز پنجشنبه وارد گلستان شد.

بازدید و افتتاح متمرکز فاز اول طرح‌های لایروبی قرارگاه شهید لولایی و لایروبی خلیج گرگان، دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، افتتاح طرح‌های مزرعه نمونه، بازدید از قرارگاه مردمی تحول اجتماعی، بازدید از دبیرخانه ستاد انتخابات گلستان و برگزاری جلسه با مسئولان استان از جمله برنامه‌های وزیر کشور در سفر یک روزه به گلستان است

کد خبر: ۲۵۰٬۳۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha