۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳
موازی کاری بلای جان گردشگری آبادان و خرمشهر است
یک فعال گردشگری در گفتگو با بازار:

موازی کاری بلای جان گردشگری آبادان و خرمشهر است

آبادان- مویدراد، یک فعال گردشگری گفت: موازی کاری و تصمیمات جزیره ای بلای جان گردشگری آبادان و خرمشهر است.

جبار موید راد در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بیش از یک سال است که فعالان گردشگری نسبت به عملکرد بسیار ضعیف واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند ناراضی بودند و آن را نقد می کردند.

وی افزود: اخیرا «هوشنگ بابامرادی» به عنوان مدیر جدید واحد گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند منصوب شد که استقبال فعالان و دانش آموختگان گردشگری آبادان و خرمشهر را در پی داشت.

این فعال گردشگری توضیح داد: همزمان با هفته گردشگری برای اولین بار در تاریخ سازمان منطقه آزاد اروند، شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند تشکیل شد که این اقدام از نظر فعالان و دانش آموختگان گردشگری کاملا تخصصی است و در واقع بدون این شورا به هیچ عنوان نمی توان شاهد توسعه گردشگری اروند بود.

موید راد خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها و سازمان های شهرهای آبادان و خرمشهر باید اقدامات خود در زمینه گردشگری را فقط از طریق شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند انجام دهند و یک بار برای همیشه به موازی کاری پایان داده شود.

وی تصریح کرد: موازی کاری و تصمیمات جزیره ای بلای جان گردشگری آبادان و خرمشهر است و از فرمانداران این دو شهر انتظار داریم اقدامات لازم را برای هماهنگی با شورای راهبردی گردشگری منطقه آزاد اروند انجام دهند.

این فعال گردشگری تاکید کرد: قطعا هرگونه موازی کاری دستگاه های آبادان و خرمشهر در زمینه گردشگری از نظر فعالان این حوزه کاملا مردود بوده و آن را نه تنها راهکار توسعه نمی دانیم بلکه بازگشت رو به عقب خواهد بود.

کد خبر: ۲۵۰٬۰۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 3
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • mostfa7881 IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 1
      چه چیزی را می‌خواهد نشان بدهد ویرانه‌های آبادان از طرف خودتون صحبت کنید نگویید مردم آبادان و مردم خرمشهر این‌ها را گفتند مردم هیچ چیزی را نگفته‌اند مردم عقل دارند شعور دارند و می‌بینند دارند کجا زندگی می‌کنند آیا یک مسئول دلسوز در آبادان و خرمشهر پیدا می‌شود که دلش برای مردم بسوزد الان نزدیک ۴ ۵ سال یه بارون می‌زنه هرچی آب فاضل آبه میاد توی خونه‌ها آیا این انسانیت مسئولین اینجا را نشان می‌دهد
    • مگ مگ IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      0 1
      هههههه آبادان الان که هیچ چیز خاصی ندارد که بتوان روش حساب کرد و شمایی که فکر می کنی تو کار گردشگری هستی اونموقع که شروع به تخریب خانه های شرکتی کردند درحالی که آنها باید موزه صنعت نفت بودند انموقع که مخازن هوایی آب مانند تانکی ابوالحسن را از بین بردن درحالی که جزء جازبه های آبادان بود آنموقع که سال شروع و تمام می شد و هیچ گونه کاری در آبادان انجام نمی شد باید اعتراض می کردید ولی نکردید چرا؟ چرادر یک سال اخیر اعتراض کنید؟ اتفاقا مشکل گردشگری آبادان و کل مشکلات آبادان وجود دلسوز نما است؟
    • ایرانی IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
      1 0
      با سلام امیدوارم هرچی سریع تر مسولین این دو شهر مظلوم به خودشون بیان ویه کاری برای این شهرها کنند وگرنه تمام مردم این منطقه بدست به مهاجرت به استان‌های دیگر می‌زنند واین یعنی خرابی و ویرانی بیشتر این دو شهر انجام میشه