۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴
بهترین برند طلا و جواهر

بهترین برند طلا و جواهر

خرید طلا و جواهرات ساخته شده از طلا از زمان‌های قدیم تاکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش بازار، خرید طلا و جواهرات ساخته شده از طلا از زمان‌های قدیم تاکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است. همین موضوع باعث شده تا برندهای بسیاری در سراسر جهان به وجود آید که در زمینه ساخت طلا فعالیت دارند. محبوبیت بالا بهترین برندهای طلا و جواهرات دنیا موجب شده تا آن‌ها محصولات منحصر به فرد خود را با قیمتی متفاوت و اکثرا بالاتر از حد انتظار عرضه کنند. اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید اطلاعات مفیدی در رابطه با بهترین برند طلا جواهر به دست آورید، مطالعه این مطلب می‌تواند به شما بسیار کمک کند.

گالری طلا و جواهرات حقانی، بهترین برند طلا و جواهر ایرانی

یکی از برندهای طلا و جواهرات معروف و قدیمی ایرانی که به دلیل داشتن کادری متخصص توانسته است جواهراتی بسیار خاص و زیبا را طراحی کند، حقانی است. این برند معروف با وجود طراحی و ساخت جواهرات خاص و خارق العاده توسط کادری متخصص که همگی از بهترین جواهرسازان ایرانی هستند، به دلیل دریافت اجرت کم، هزینه مناسبی را برای طراحی و ساخت به خود اختصاص داده‌اند.

تنها کافیست یک بار به فروشگاه اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید تا با محصولات متنوع و زیبای آن آشنا شوید. گوشواره طلا اسپرت، ساعت‌های ساخته شده از طلا و سنگ‌های قیمتی، انگشتر طلا زنانه جدید و قدیمی از مهم‌ترین محصولاتی هستند کت توسط این مجموعه نامی در اختیار هموطنان عزیز قرار می‌گیرد.

النگوهای بسیار خاص این مجموعه باعث شده است تا همواره افراد به دنبال اطلاع از قیمت النگو طلا باشند. آنچه که باعث محبوبیت این گالری نسبت به سایر بهترین برندهای طلا و جواهرات ایرانی است امکان ساخت بهترین جواهرات با توجه به سلیقه مشتری است. در واقع می‌توان گفت مشتریان با برقراری ارتباط با این گالری حتی از راه دور می‌توانند جواهرات دلخواه خود را سفارش دهند و از تصمیم خود نهایت رضایت را داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که ممکن است برای شما یا هر فرد دیگری شکل بگیرد این است که چه چیزی باعث شده تا حقانی به جایگاه امروزی خود دست یابد و به عنوان یکی از بهترین برندهای طلا و جواهرات ایرانی از آن یاد شود؟

گفتنی است که این مجموعه بیشتر به دلیل طراحی و ساخت گردنبند طلا زنانه سنگین و سبک با استفاده از سنگ‌های قیمتی و ساخت دستبند طلا با بهره‌گیری از سنگ‌های خاص توانسته است به جایگاه امروزی خود دست یابد. گفته می‌شود که این برند معروف قادر به طراحی و ساخت جواهراتی مخصوص با ماه تولد است که نه تنها از زیبایی خیره کننده‌ای برخوردار است، بلکه می‌تواند برای دارنده خود خوش‌شانسی بیاورد. در کنار ساخت و تولید طلا، فروش شمش طلا نیز در این مجموعه انجام می‌شود. قیمت شمش طلا در مجموعه حقانی با کم‌ترین میزان سود محاسبه می‌شود.

بهترین برند طلا و جواهر

کدام برند را برای خرید طلا انتخاب کنیم؟

قطعا انتخاب یک برند مناسب نقش بسیار زیادی در کیفیت طلای خریداری شده خواهد داشت. به همین دلیل ممکن است پس از مطالعه این مطلب این سوال در ذهن شما شکل گرفته باشد که حالا کدام یک از برندهای موجود را برای خرید طلا انتخاب کنیم؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهترین کار این است برندی را برای خرید طلا انتخاب کنید که کمک کند با کمترین بودجه بهترین جواهرات را بخرید.

در عصر حاضر که اکثر افراد جامعه با محدودیت بودجه روبرو هستند، بسیار مهم است که مجموعه منتخب هزینه مناسبی در قبال فروش طلا دریافت کند.

گالری حقانی یکی از بهترین برندهای طلا و جواهرات در ایران است که امکان ساخت جواهرات با سنگ‌های قیمتی و خاص را دارد. این مجموعه می‌تواند جواهر دلخواه شما را همان گونه که می‌خواهید طراحی و بسازد، همچنین در قبال ساخت آن اجرت زیادی دریافت نکند. علاوه بر این باید بگوییم که تمامی نگین‌های به کار رفته در جواهرات ساخته شده فاکتور می‌شوند و ضمانت اصالت دریافت می‌کنند. 

  • بولگاری برند طلا و جواهر ایتالیایی

 یکی از بهترین و در عین‌ حال قدیمی‌ترین برندهای طلا و جواهرات ایتالیایی که در طول تاریخ فعالیت خود با طراحی و ساخت جواهرات خاص و بسیار زیبا توانسته است مورد توجه قرار گیرد، بولگاری است. لازم است بدانید که این برند معتبر تنها به طراحی و ساخت طلا نمی‌پردازد این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت انواع ساعت و عطرهای خاص نیز توانسته است، جایگاه بسیار خوبی را در بازار به خود اختصاص دهد. شهرت بالای این برند جهانی باعث شده‌ است تا بسیاری از افراد برای خرید طلا این مجموعه خاص را انتخاب کنند؛ اما باید بدانید که همین شهرت باعث می‌شود تا گاهی محصولات موجود در این گالری قیمت بسیار بالایی داشته باشند.

بهترین برند طلا و جواهر

  • برند سوئیسی پیاژه

یکی از بهترین برندهای طلا و جواهرات دنیا که به دلیل خلاقیت بسیار توانسته است به جایگاه امروزی خود دست یابد، پیاژه است. این برند معروف و نامی سوئیسی در سال ۱۸۷۴ توسط پیاژه طراحی شده است. از آن زمان تا کنون جواهرسازان این مجموعه نهایت تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا با نهایت خلاقیت جواهراتی را بسازند که در جهان کمتر دیده شده باشد.

استفاده از سنگ‌های قیمتی به خصوص الماس یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در اکثر جواهرات ساخته شده توسط این برند نامی دیده می‌شود.

ناگفته نماند که این برند مشهور در زمینه طراحی و ساخت ساعت‌های بسیار لوکس نیز توانسته است بسیار موفق عمل کند. در واقع می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث شده است تا این مجموعه شهرتی بسیار بالا داشته باشد، ساخت ساعت‌های بسیار زیبا و کم نظیر است.

امروزه اکثر سلبریتی‌های معروف در سراسر جهان خواهان استفاده از محصولات ساخته شده توسط این برند بسیار معروف هستند. 

بهترین برند طلا و جواهر

  • ون کلیف آرپژ برند لوکس فرانسوی

اگر به دنبال یکی از بهترین برندهای طلا و جواهرات در دنیا هستید که به دلیل طراحی و ساخت جواهرات خاص شهرت یافته باشد، باید بگوییم که این مجموعه ون مایل آژیر است. این برند خوشنام فرانسوی که در سال ۱۸۹۶ توسط سالومون آرپلز و آلفرد ون‌ کلیف طراحی و ساخته شده است در طول تاریخ تاکنون بسیار مورد توجه قرار گرفته است. به گونه‌ای که افراد معروفی چون الیزابت تیلور از محصولات ساخت این برند استفاده کرده‌اند.

برخی به اشتباه تصور می‌کنند که این برند خوشنام تنها در زمینه طلا و جواهرات فعالیت کرده و معروف شده است؛ اما باید بدانید که متخصصان این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت انواع ساعت‌های لوکس و عطرهای گران قیمت نیز توانسته‌اند شهرت بسیار زیادی را به ارمغان بیاورند. امروزه از ساعت‌ها و عطرهای این مجموعه به عنوان بهترین اکسسوری‌ها یاد می‌شود.

 

بهترین برند طلا و جواهر

  • برند طلا و جواهر تیفانی

برند تیفانی یکی از بهترین و لوکس‌ترین برندهای است که مورد توجه افراد خاص پوش و سخت سلیقه قرار گرفته است. این برند معروف که در نیویورک واقع شده است یکی از بهترین برندهای طلا و جواهرات جهان است که تاکنون توجه بسیاری از افراد را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. بعید است لیستی از بهترین برندهای طلا و جواهرات تهیه شود و نامی از این برند برده نشود.

این برند بر روی طراحی و ساخت جواهرات طلا تمرکز بسیاری دارد. خوب است بدانید که معمولا جواهرات تیفانی با استفاده از الماس طراحی و تولید شده‌اند. همین موضوع نیز باعث شده است تا جواهرات ساخته شده توسط این برند از گران‌ترین جواهرات جهان باشند. به گونه‌ای که کمتر کسی توان استفاده و خرید محصولات ساخت این برند را دارد. به عبارت دیگر می‌توانیم بگوییم که گران قیمت‌ترین جواهرات دنیا متعلق به این مجموعه هستند. 

  • کارتیر برند طلا و جواهرات لوکس سلطنتی

از زمان‌های قدیم تاکنون تمامی کسانی که از نبوغ و خلاقیت خود استفاده کردند تا بتوانند ایده‌هایی نو را اجرا کنند و جواهراتی بسازند که تاکنون ساخته نشده بود، مورد توجه قرار گرفته‌اند. برند کارتیر یکی از برندهای معروف طلا و جواهرات در جهان است که در لندن واقع شده است.

این برند معروف بیشتر بر روی طراحی و ساخت محصولات سلطنتی تمرکز داشته است؛ به همین دلیل نیز عمده محصولات لوکس این گالری برای افراد معروف و خانواده‌های سلطنتی طراحی شده است.

استقبال افراد خاص پسند از محصولات ساخته شده توسط این برند معروف باعث شده است تا قوا قلب متخصصان این مجموعه برای ساخت محصولاتی بیشتر افزایش یابد. به گونه‌ای که امروزه خاص‌ترین جواهرات دنیا ساخته شده توسط این برند نامی هستند. 

بهترین برند طلا و جواهر

  • برند طلا و جواهر هری وینستون

هری وینستون که امروزه به عنوان بهترین برند طلا و جواهرات در جهان از آن یاد می‌شود، یکی از بهترین برندهای جهانی است که در زمینه طراحی و ساخت جواهرات خاص و کمیاب فعالیت دارد.

گفتنی است که این مجموعه آمریکایی در طول تاریخ فعالیت خود توانسته است جواهرات خاص بسیاری را بسازد. به همین دلیل نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اکثر محصولات ساخته شده توسط این برند معروف از سنگ‌های گران قیمتی چون الماس، یاقوت کبود و غیره ساخته شده است. به عبارتی می‌توان گفت دلیل محبوبیت این محصولات این برند نامی ترکیب سنگ‌های قیمتی با طلا است. 

بهترین برند طلا و جواهر

محصولات برند هری وینستون

هری وینستون از ابتدای فعالیت خود محصولات بسیار بی نظیری را طراحی و ساخته است که هر کدام به نوعی یک اثر هنری محبوب محسوب می‌شوند.

از میان این محصولات برخی نسبت به مابقی محصولات شهرت بیشتری دارند و بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.

برخی از این محصولات معروف عبارتند از گردنبند الماس و تورمالین پارائیبا، گردنبند زمرد و الماس کلیسای جامع، حلقه یاقوت برمه، انگشتر الماس آبی وینستون بلو و گردنبند با الماس زرد، حلقه موزاییک پارک مرکزی. 

  • برند فرانسوی بوشرون

جسارت و خلاقیت در فکر کردن و اجرایی ایده‌ها همیشه قابل ستایش است. به همین دلیل برند بوشرون شهرت جهانی به دست آورده است.

در هنگام تهیه لیستی از بهترین برندهای طلا و جواهرات در سراسر دنیا یکی از برندهای نامی که ذکر می‌شود، بوشرون است. در رابطه با این برند فرانسوی باید بدانید که در سال ۱۸۵۸ میلادی توسط فردی به نام بوشرون ساخته شده است تا هنر و خلاقیت را به رخ کشید.

این برند اگر چه در ابتدای فعالیت خود زیاد مورد توجه قرار نگرفت؛ اما امروزه از آن به عنوان یکی از بهترین برندها در سراسر جهان یاد می‌شود. به گونه‌ای که محصولات این برند قادر است قلب هر فرد را تسخیر کند. 

بهترین برند طلا و جواهر

محصولات برند فرانسوی بوشرون

هر برند به داشتن یکسری ویژگی‌های متمایز کننده معروف است. آنچه که باعث شهرت برند بوشرون در طول تاریخ شده است جواهراتی است که از سنگ‌های قیمتی برجسته برخوردارند. این جواهرات توسط ماهرترین جواهرسازان طراحی و ساخته می‌شوند تا بتوانند چشم هر بینایی را به خود خیره کنند.

برند بوشرون از ابتدای فعالیت خود تا کنون جواهرات بسیاری را برای خانواده‌های معروف و سلطنتی طراحی و ساخته است که هر کدام امروز یک اثر هنری مجزا محسوب می‌شوند.

برخی از بهترین جواهرات ساخته شده توسط این برند که هنر و خلاقیت را به رخ می‌کشند عبارتند از گردنبند بوشرون متعلق به ماری‌لوئیز مک‌کِی، گردنبند برگ شاه بلوط بوشرون، سرویس جواهر بوشرون با الهام از مار در حراجی ساتبیز ژنو، گردنبند بدون قفل بوشرون، انگشتر مِدوسا و مار اثری از رِنه لالیک و تاج موج بوشرون با الهام از نقاشی معروف ژاپنی.

در واقع می‌توان گفت نامگذاری این مجموعه به عنوان بهترین برند طلا و جواهر بیشتر به دلیل وجود این جواهرات است.

  • برند طلا و جواهرات شوپارد

شوپارد یکی از برندهای معروف سوئیسی است که علاوه بر طراحی و ساخت جواهرات خاص در زمینه طراحی و ساخت ساعت‌های لوکس نیز فعالیت دارد. این برند نامی در سال ۱۸۶۰ توسط Louis-Ulysse Chopard طراحی شده است و از همان‌های سال‌های ابتدایی آغاز به فعالیت تاکنون توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند.

جالب است بدانید که اکثر جواهرات ساخته شده توسط این برند از اشعار معروف الهام گرفته شده‌اند و مربوط به عشق و محبت هستند. بنابراین می‌توان جواهرات خاص و عاشقانه‌ای را در این مجموعه یافت که در کمتر جایی یافت می‌شود.

نکته‌ای که در رابطه با این برند باید به آن توجه داشته باشید این است که مهم‌ترین دلیل معروفیت این مجموعه طراحی و ساخت ساعت‌های لوکس و خاص است‌. امروزه بسیاری از افراد معروف در سراسر جهان از مهم‌ترین محصولات این مجموعه استفاده می‌کنند. 

بهترین برند طلا و جواهر

محصولات معروف برند شوپارد

این معروف‌ترین برند طلا و جواهرات در دنیا با ساخت دو جواهر خاص توانسته است نام خود را دوباره بر سر زبان‌ها بیاندازد. گردنبند Happy Diamons یکی از بهترین و در عین حال گران قیمت‌ترین جواهرات طراحی شده توسط برند شوپارد است که از ترکیب سنگ الماس و یاقوت ساخته شده است. گفتنی است که این جواهر خاص نمادی از آزادی و شجاعت است.

  • طلا و جواهر میکی موتو

فرض کنید مجموعه‌ای از زیبایی‌های مروارید برای اولین بار در جواهرات خود استفاده کند. قطعا این مجموعه شهرتی جهان خواهد یافت.

میکی موتو یک برند بسیار معروف و محبوب ژاپنی در زمینه ساخت جواهرات لوکس هستند که محبوبیت بسیاری در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید که این گالری بیشتر به دلیل استفاده از مرواریدهای سیاه مشهور شده است.

تاسیس این شرکت به سال ۱۸۹۳ برمی‌گردد، اما این مجموعه در ابتدای تاسیس شهرت امروزی را نداشته است‌. بنیانگذار آن کوکیچی میکی موتو برای اینکه بتواند از این مجموعه یک برند نامی و معروف بسازد از هیچ تلاشی چشم پوشی نکرده است. در پی تلاش‌های شبانه روزی‌اش امروزه از او به عنوان یکی از موفق‌ترین افراد در صنعت پرورش مروارید یاد می‌شود. جالب است بدانید که او اولین نفری است که از مروارید مصنوعی استفاده کرده است به همین دلیل نیز او را به نام سلطان مروارید مصنوعی می‌شناسند.

جالب است بدانید که برند میکی موتو از بهترین مرواریدها از جمله مروارید دریای سیاه، مرواریدهای حلزونی صورتی رنگ، مرواریدهای تیتانی و مرواریدهای سفید در ساخت جواهرات خود استفاده کرده است. به همین دلیل نیز افراد زیادی در سراسر جهان خواهان استفاده از محصولات این مجموعه هستند. در واقع می‌توان گفت زیبایی جواهرات ساخته شده توسط این برند بیشتر به دلیل استفاده از مروارید در طراحی و ساخت جواهرات خاص است.

این برند که امروزه به نام بهترین برند طلا جواهر شناخته می‌شود از طلا، پلاتین و سنگ‌های قیمتی رنگی در ساخت جواهرات خود استفاده می‌کند تا جواهراتی خلاقانه را بسازد که تا کنون هیچ چشمی به خود ندیده است. جواهرات مرواریدی ساخته شده توسط این برند نامی به عنوان پرطرفدارترین جواهرات بازار نیز شناخته می‌شوند. 

بهترین برند طلا و جواهر

  • برند طلا و جواهر پوملاتو

برند پوملاتو از دیگر برندهای معروفی است که در سراسر جهان طرفداران خاص خود را پیدا کرده است. این برند نامی که توسط کارلو پالمیرو در سال ۱۹۶۷ بنیان گذاری شده است با ساخت جواهرات خاصی که در ساختار خود از سنگ‌های قیمتی استفاده کرده‌اند، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این برند که به سرعت توانسته است جایگاه خاص خود را در بازار طلا و جواهرات به خود اختصاص دهد، هنوز هم در حال پیشرفت است. به همین دلیل از آن به عنوان بهترین برند طلا و جواهرات در جهان یاد می‌شود.

  • برند طلا و جواهر دی بیرز

یکی از بهترین برندهای طلا و جواهرات دنیا که به طور اختصاصی بر روی استخراج الماس فعالیت دارد، دی بیرز است.

این مجموعه بسیار معروف در اکثر خواهرت خود از الماس استفاده می‌کند. زیبایی‌های الماس باعث می‌شود تا جواهرات ساخته شده توسط این برند هر چشمی را برای ساعت‌ها به خود خیره کند.

ابن شرکت بین المللی و معروف تاکنون هزاران هزار قطعه جواهر از الماس ساخته است که به دلیل داشتن قیمت بالا کمتر کسی توان استفاده از آن‌ها را دارد.

برخی از مهم‌ترین جواهرات ساخته شده از الماس این مجموعه عبارتند از گردنبند الماس دی بیرز، حلقه الماس قلب د بیرز و گوشواره الماس د بیرز. گاهی نیز دیده می‌شود که این مجموعه علاوه بر الماس از دیگر سنگ‌های قیمتی نیز برای زیبایی بخشیدن به جواهرات استفاده می‌کند تا در نهایت بتواند محصولاتی بسیار خلاقانه و دوست داشتنی را طراحی و بسازد. 

  • برند طلا و جواهر دیوید موریس

اگر بخواهیم نام یکی دیگر از بهترین برندهای طلا و جواهرات در سراسر جهان را بر زبان بیاوریم، قطعا نام بر زبان جاری شده متعلق به دیوید موریس است. این مجموعه یکی از برندهای معروف فعال در زمینه طلا و جواهرات است که در سال ۱۹۵۱ فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده است. جالب است بدانید که این برند نامی بیشتر به دلیل طراحی تاج‌هایی که در فیلم‌های جیمز باند استفاده شده، شهرت یافته است.

این برند معروف که در طراحی جواهرات کلاسیک و خاص تخصص دارد، جواهراتی را ساخته است که پس از گذشته سالیان سال نیز همچنان زیبا باقی مانده‌اند.

اکثر طرح‌های دیوید موریس از طبیعت الهام گرفته‌ شده و از عناصری مانند پروانه‌ها، گل‌ها و میوه‌ها استفاده کرده است. طراحی و ساختار جذاب این جواهرات، تخیل و خلاقیت طراحان سازنده را به رخ می‌کشد.

محصولات معروف و نامی برند دیوید موریس که باعث شده تا این مجموعه شهرتی چندین برابر یابد شامل دستبندها و گوشواره‌ها با الماس‌های گلابی شکل است که هر چشم بینایی را می‌تواند برای ساعت‌ها به خود خیره کند.

جالب است بدانید که اکثر جواهرات این برند از طلای ۱۸ عیار ساخته و با سنگ‌های قیمتی و الماس تزیین شده‌اند. 

  • برند طلا و جواهر گارارد

گاراد یکی از معروف‌ترین برندهای سلطنتی واقع شده در بریتانیا است که به دلیل طراحی و ساخت جواهرات سلطنتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است. گفتنی است که محصولات این برند تنها مختص خانواده‌های سلطنتی نیست‌. سایر افراد نیز از محصولات ساخته شده توسط این مجموعه می‌توانند استفاده کنند. 

همین موضوع باعث شده است تا افراد معروف نیز بتوانند از محصولات خاص و گران قیمت گاراد استفاده کنند. آنچه که باعث شهرت این مجموعه شده است طراحی و ساخت انواع تاج برای خانواده‌های سلطنتی است. به گونه‌ای که یک بار توسط ملکه ویکتوریا مورد تقدیر قرار است.

  • طلا و جواهر گوچی

گوچی یکی از بهترین برندهای سازنده طلا و جواهرات در دنیا است که به دلیل خلاقیت و خلق آثار متفاوت بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اکثر محصولات این مجموعه خاص و خارق العاده هستند. به گونه‌ای که نظیر آن‌ها کمتر دیده می‌شود.

امروزه به عنوان یکی از معروف‌ترین برندهای جهانی از آن یاد می‌شود. جالب است بدانید که این برند بیشتر به دلیل ساعت جواهراتی با ظاهری متفاوت مورد توجه قرار گرفته است. قلب‌های خوشحال و بال‌های پروانه از مهم‌ترین اثرات خلق شده توسط متخصصان این برند است.

کد خبر: ۲۴۹٬۷۷۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha