۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹
برگزاری دوره‌ آموزشی رایگان کنف‌بافی برای کارجویان| امکان اشتغال ۴۰ نفر فراهم است
در گفتگو با بازار بیان شد؛

برگزاری دوره‌ آموزشی رایگان کنف‌بافی برای کارجویان| امکان اشتغال ۴۰ نفر فراهم است

گرگان- عباسی، مدیر واحد تولیدی کنف گرگان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای کارجویان و علاقه مندان به هنر کنف و حصیر گفت: امکان اشتغال ۴۰ نفر در این کارگاه فراهم است.

الهام عباسی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: مجتمع تولیدی کنف گرگان با حمایت اداره اوقاف و امور خیریه گرگان در محدوده غربی آرامستان فعال بوده و در حال حاضر هفت نفر در این مجموعه شاغل هستند.

مدیر واحد تولیدی کنف گرگان گفت: در حال حاضر و پس از حدود ۱.۵ سال از آغاز فعالیت به طور ماهانه ۱۲ میلیون تومان فروش داریم که ظرفیت افزایش این فروش تا رقم ۱۰۰ میلیون تومان در ماه فراهم است.

عباسی ادامه داد: دوره آموزشی رایگان برای کارجویان و علاقمندان به رشته کنف و حصیر در این مجموعه برگزار کرده و از امکان جذب و بکارگیری ۴۰ نیرو وجود دارد.

وی عنوان کرد: مواد اولیه مورد نیاز این هنر از استان گلستان و بخشی هم از استان گیلان تامین می‌شود.

مدیر واحد تولیدی کنف گرگان گفت: در حال حاضر فروش محصولات این مرکز تولیدی در داخل استان انجام می‌شود اما ظرفیت فروش در سایر استان‌ها و حتی امکان صادرات به کشورهای همسایه هم مهیا است.

عباسی بیان کرد: انواع محصولات آنتیک و آویز و زیورآلات و پذیرایی و آشپزخانه در کنار انواع مبلمان، دیوارکوب، حصیر و میز و غیره از جمله تولیدات این کارگاه است.

کد خبر: ۲۴۹٬۵۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha