۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
۵۰ درصد مطالبات شرکت گاز ایلام از صنایع عمده وصول شد
مدیرعامل شرکت گاز ایلام:

۵۰ درصد مطالبات شرکت گاز ایلام از صنایع عمده وصول شد

ایلام- مدیرعامل شرکت گاز ایلام با بیان اینکه وصول مطالبات در این مجموعه در شرایط مناسبی قرار دارد، گفت: ۵۰ درصد مطالبات از صنایع عمده استان وصول شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی گاز ایلام، محمود کشاورز اظهار کرد: بیشترین طلب این شرکت از پتروشیمی و کارخانه سیمان ایلام بوده که با اقدامات قانونی به عمل آمده ۵۰ درصد آن وصول و مابقی آن در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون طلب پیمانکاران این شرکت پرداخت شده است، یادآور شد: شرکت گاز استان هیچگونه بدهی به پیمانکاران ندارد و به محض ارائه اسناد، طلب آنها در کمترین زمان ممکن پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه رعایت قوانین بودجه سرلوحه این شرکت است، تصریح کرد: شرکت گاز استان آمادگی کامل دارد تا در راستای تعهد به قوانین از نقطه نظرات و تجربیات سازنده دیوان محاسبات استان استفاده کند.

کشاورز با اشاره به اینکه تا پایان سال جاری پرونده گازرسانی در مناطق روستایی استان بسته می شود، تأکید کرد: گازرسانی به مناطق محروم از مولفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است و روند اجرایی طرحهای گازرسانی به یک درصد جمعیت باقیمانده روستایی استان که از مناطق کمتر توسعه ‌یافته و سخت گذر است تا پایان سال جاری بسته می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه ۲۶ شهر استان از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند و هم‌اکنون همه شهرهای استان گازدار هستند، گفت: در حال حاضر ۵۶۶ روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که با برنامه ریزی‌های انجام‌شده تا پایان سال، همه روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان گازدار خواهند شد.

کد خبر: ۲۴۹٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha