۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲
بیست‌ویکمین نمایشگاه‌ تخصصی صنعت دام و طیور در گلستان برگزار می‌شود

بیست‌ویکمین نمایشگاه‌ تخصصی صنعت دام و طیور در گلستان برگزار می‌شود

گرگان- مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان گفت: بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور، ششمین نمایشگاه ادوات باغبانی و ماشین ها و دهمین نمایشگاه بذر و کود در گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد یزدی بعدازظهر پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور و صنایع وابسته و ششمین نمایشگاه تخصصی ادوات باغبانی(گلخانه)، ماشین ها و صنایع وابسته و دهمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده‌های کشاورزی در گلستان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان افزود: این نمایشگاه در شش هزار مترمربع فضای سرپوشیده با متراژ سه هزار و ۲۲۰ مترمربع غرفه برگزار شده و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و بازرگانی مطرح کشور با رویکرد نوآوری تولید و رونق محصول در آن حضور دارند.

یزدی ادامه داد: ۶۰ شرکت از ۱۰ استان شامل گلستان، مازندران، تهران، البرز، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و شمالی، سمنان، قم و اصفهان در این نمایشگاه شرکت می کنند.

وی گفت: این شرکت ها در قالب های مختلف زنجیره تولید مرغ، خوراک دام و طیور، داروهای مکمل، تجهیزات مرغداری و دامپروری، اتوماسیون، سیستم سرمایشی و تابشی، هوشمندسازی سازه‌های گلخانه‌ای، شیلات، تصفیه آب و غیره در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان بیان کرد: ارتباط و شناسایی با شرکت‌های توانمند داخلی، آشنایی با آخرین فناوری‌های جدید، شناسایی زیرساخت‌های مناسب، آشنایی با شرکت‌ها و رقبای تجاری، ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری برای پیشبرد اهداف مربوطه و غیره از اهداف این نمایشگاه است.

طبق گفته وی این نمایشگاه از ۲۵ الی ۲۸ مهرماه در محل نمایشگاه‌های گلستان برگزار شده و بازدید از ساعت ۱۵ الی ۲۱ خواهد بود.

کد خبر: ۲۴۹٬۰۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha