۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
مردم برخی از مناطق شهرستان خدابنده به لحاظ برخورداری از آب شرب در مضیقه هستند
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی :

مردم برخی از مناطق شهرستان خدابنده به لحاظ برخورداری از آب شرب در مضیقه هستند

زنجان-حسینی،نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی،گفت: مردم برخی از مناطق شهرستان خدابنده به لحاظ برخورداری از آب شرب در مضیقه به سر می‌برند.

سید البرز حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار،با بیان اینکه متأسفانه مردم برخی از مناطق شهرستان خدابنده به لحاظ برخورداری از آب شرب در مضیقه به سر می‌برند،گفت: معتقدیم استان زنجان در خصوص منابع آب به آنچه که استحقاقش را داشته نرسیده و اختصاص منابع آبی به طور صحیح محقق نشده است.

وی اظهار کرد: با توجه به این موضوع پیگیری‌هایی را برای جبران این نقیصه در دستور کار قرار دادیم که امیدواریم با همراهی وزارت نیرو به سرانجام برسد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آغاز عملیات اجرایی انتقال آب سد تالوار،گفت: امیدواریم به اجرایی شدن این پروژه و مردم مناطقی از شهرستان خدابنده که به لحاظ برخورداری از آب شرب در مضیقه بودند، مشکل‌شان مرتفع شود.

حسینی تاکید کرد: خوشبختانه عملکرد دولت در زمینه رفع مشکلات حوزه آب به گونه‌ای است که این امیدواری در مردم به وجود آمده است که دیگر شاهد تداوم چنین دغدغه‌هایی نباشند.

وی افزود: مردم شهرستان خدابنده حدود یک دهه است که چشم‌انتظار برخورداری از نعمات سد تالوار هستند و با توجه به اعتبارات اختصاص یافته برای پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهرستان خدابنده، انتظار داریم این میزان اعتبار در بودجه سال آینده رقم مناسبی را به خود اختصاص دهد.

کد خبر: ۲۴۸٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha