۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
پروژه های استحصال آب در استان زنجان جزو اولویت ها است
استاندار زنجان:

پروژه های استحصال آب در استان زنجان جزو اولویت ها است

زنجان-استاندار زنجان،گفت: پروژه های استحصال آب نیز که نیاز به هزینه های زیادی هم ندارد در استان زنجان جزو اولویت ها است و برای تصفیه فاضلاب هم در استان سرمایه گذاری کردیم.

به گزارش خبرنگار بازار،محسن افشارچی روز چهارشنبه در سفر یک روزه خود به شهرستان خدابنده،خرید گندم از کشاورزان استان زنجان را بسیار مطلوب اعلام کرد و گفت: با خرید تضمینی گندم از کشاورزان، ۶۵ هزار میلیارد ریال مبلغ این گندم‌ها براورد شده است که طبق برنامه‌ریزی به کشاورزان پرداخت می‌شود.

وی ابراز کرد: تا هفته گذشته ۴۸ هزار میلیارد ریال از این مطالبات پرداخت شده و مابقی آن نیز طی روزهای آینده به حساب گندمکاران واریز می‌شود.

استاندار زنجان، میزان گندم خریداری شده از کشاورزان را ۴۳۰ هزار تن گندم اعلام کرد و گفت: خوشبختانه کیفیت گندم تولیدی استان خوب است.

افشارچی با بیان اینکه برای حل چالش‌های حوزه آب در استان چند کار به طور همزمان در دست انجام است،تاکید کرد: اجرای پروژه های جدید از دیگر اقدمات برای حل چالش های حوزه آب در استان است.

وی تاکید کرد: پروژه های استحصال آب نیز که نیاز به هزینه های زیادی هم ندارد در استان جزو اولویت ها است و برای تصفیه فاضلاب هم در استان سرمایه گذاری کردیم و هدایت آن به سمت شهرک های صنعتی برای مصرف صنایع از برنامه های ما در این حوزه است.

کد خبر: ۲۴۸٬۸۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • احمد امانلو IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      ایکاش نسبت وضعیت بحرانی فاضلاب درکوچمشکی زنجان هرچه زودتر اقدام عاجل صورت پذیرد .مردم ساکن این منطقه علاوه از تحمل هزینه تخلیه ازنظربهداشتی نیز مشکلات عدیده‌ای راتحمل میکنند
    • احمد امانلو IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      وضعیت فاضلاب کوچمشکی بحرانی است وعلاوه از مسائل ومشکلات بهداشتی وهزینه تخلیه کندن چاه به‌علت اشباع خاک منطقه بی فایده است از استاندار گرامی استدعا بذل توجه داریم