اعتماد به اصناف راهگشای بسیاری از مشکلات تنظیم بازار است
رئیس اتاق اصناف ایران:

اعتماد به اصناف راهگشای بسیاری از مشکلات تنظیم بازار است

صفایی، رئیس اتاق اصناف ایران در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی گفت: اعتماد به بخش خصوصی و اصناف راهگشای بسیاری از مشکلات تنظیم بازار است.

به گزارش بازار، مجتبی صفایی در دیدار با محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی، شبکه توزیع مویرگی اصناف در ایران را به عنوان ظرفیت و پشتوانه‌ای مهم در انضباط بخشی و تنظیم بازار دانست و افزود: در بحران جهانی کرونا، ایران خوش‌بختانه در بخش شبکه تولید و توزیع کالاهای اساسی و کالاهای بهداشتی با محوریت جامعه عظیم صنفی نسبت به کشورهای مدعی غربی خوش‌ درخشید.

رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر واگذاری امور به بخش خصوصی و اصناف، عنوان کرد: هر دولتی که به بخش خصوصی و اصناف اعتماد کند، قطعا در حوزه تنظیم بازار موفق تر می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتخاب مجتبی صفایی به عنوان رئیس اتاق اصناف ایران، از آمادگی آن وزارتخانه در بالاترین سطح تعامل با اتاق اصناف ایران جهت تقویت شبکه توزیع کالاهای اساسی و خدمت به مردم شریف ایران خبر داد.

در این دیدار مسعود امرالهی مدیرکل بازرسی کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی و سلمان صرامی مشاور عالی امور راهبردی اتاق اصناف ایران نیز حضور و موضوعاتی را بیان داشتند.

کد خبر: ۲۴۸٬۵۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha