۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
فعالیت تالارهای پذیرایی به شرط پذیرش ۵۰ درصد ظرفیت مانعی ندارد
رئیس اتاق اصناف تهران:

فعالیت تالارهای پذیرایی به شرط پذیرش ۵۰ درصد ظرفیت مانعی ندارد

نوده فراهانی، رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد که فعالیت تالارهای پذیرایی به شرط پذیرش معادل ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانعی ندارد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی؛ رئیس اتاق اصناف تهران اعلام کرد که فعالیت تالارهای پذیرایی به شرط پذیرش معادل ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مانعی ندارد.

قاسم نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف تهران گفت: تالارهای پذیرایی یکی از صنوفی بودند که در دوران شیوع کرونا متحمل خسارات زیادی شدند و به همین دلیل در جلساتی با صنف مربوطه و مسئولان ستادمقابله با کرونا به دنبال راه‌کاری بودیم که هم ضمن حفاظت از سلامت و ایمنی مردم شرایط برای ادامه کار تالارها نیز فراهم شود.

فراهانی افزود:‌ در همین راستا نیز این پیشنهاد مطرح شد که تالارها با ۵۰ درصد ظرفیت خود اجازه فعالیت داشته باشند که این پیشنهاد چندی پیش مورد موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا قرار گرفت و بنا شد تا اجازه فعالیت به تالارهای پذیرایی داده شود و در حال حاضر منعی برای فعالیت تالارهای پذیرایی به شرط پذیرش معادل ۵۰ درصد ظرفیتشان وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه علاوه بر فعالیت با ۵۰ درصد ظرفیت تالارها موظف به رعایت دیگر پروتکل‌های بهداشتی هستند، گفت: سنجش تب یکی دیگر از مواردی است که باید از تمام مهمانان انجام شود. علاوه بر آن ضدعفونی بخش‌های مختلف، تست سلامت کارکنان، ثبت نام در سامانه وزارت بهداشت و … که تمامی آنها در پروتکل‌های ابلاغی به تالارهای آمده باید رعایت شود و در صورت عدم رعایت این موارد قطعا با موارد تخلف برخورد خواهد شد.

فراهانی پیرامون ساعت کاری فعالیت تالارها نیز اظهارکرد:‌ در این خصوص تغییری اعمال نشده و ساعت کار تالارهای پذیرایی مطابق قبل است.

کد خبر: ۲۴٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha