۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰
فقدان آب و برق کافی در منطقه آزاد «اینچه برون» سرمایه‌گذاران را بی‌انگیزه می‌کند
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

فقدان آب و برق کافی در منطقه آزاد «اینچه برون» سرمایه‌گذاران را بی‌انگیزه می‌کند

گرگان- منتظری، نماینده مردم شهرستان‌های گرگان و آقلا در مجلس شورای اسلامی گفت: فقدان آب و برق کافی برای آغاز پروژه‌های اقتصادی در منطقه آزاد اینچه برون، سرمایه‌گذاران را بی انگیزه و بی رغبت می‌کند.

غلامرضا منتظری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: با وجود آنکه همه مجوزهای لازم برای آغاز عملیات اجرایی در منطقه آزاد اینچه برون تحصیل شده اما رهاورد مطلوبی تاکنون به دست نیامده است.

نماینده مردم شهرستان‌های گرگان و آقلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نبود زیرساخت‌های اولیه همچون آب و برق کافی سبب شده تا سرمایه‌گذاران رغبتی برای حضور و فعالیت در این منطقه نداشته باشند.

وی گفت: در تلاش هستیم تا در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان اعتبار ویژه‌ای برای ایجاد و توسعه زیرساخت‌های اولیه مانند آب و برق برای منطقه آزاد اینچه برون تخصیص یابد.

منتظری بیان کرد: با برطرف شدن دغدغه‌هایی مانند آب و برق منطقه آزاد اینچه برون به پیشرانی برای توسعه اقتصادی گلستان تبدیل خواهد شد و می‌توانیم صنایع به ویژه صنایع تکمیلی حوزه کشاورزی را در این منطقه توسعه دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گرگان و آقلا در مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل تاخیر در انتخاب اعضای هیئت مدیره منطقه آزاد اینچه برون گفت: در این خصوص دغدغه خاصی وجود ندارد و موضوع روال معمول خود را سپری می‌کند.

کد خبر: ۲۴۷٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha