۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
هتل پارسیان رامسر بهسازی و بازسازی می شود| احداث آبگرم جهانی به زودی
مدیرکل هتل های پارسیان رامسر:

هتل پارسیان رامسر بهسازی و بازسازی می شود| احداث آبگرم جهانی به زودی

رامسر- ارسلانی، مدیرکل هتل های پارسیان رامسر گفت: پروژه های بازسازی و بهسازی هتل پارسیان برای ارتقای سطح کیفی خدمات و رضایت مهمانان در دست اقدام است.

امید ارسلانی در گفتگو با خبرنگار بازار با معرفی هتل پارسیان رامسر و با بیان اینکه هتل چهار ستاره پارسیان رامسر از سال ۱۳۳۷ به بهره برداری رسید، گفت: این هتل دارای ۱۲۶ واحد اقامتی ( سوئیت ۴ و ۲ نفره و اتاق های دو نفره و سه نفره) و هتل ساحلی پارسیان دارای ۲۲ باب واحد اقامتی دو نفره، سه نفره و چهار نفره است.

وی در ادامه افزود: هتل پارسیان دارای رستوران، کافی شاپ، استخر روباز، آبگرم معدنی، سینما، پارکینگ و پارک کودک است.

وی درباره روند بازسازی و ساخت آمفی تئاتر هتل پارسیان رامسر تصریح کرد: پس از آتش سوزی مهیب در هتل پارسیان با توجه به میراثی بودن آن، ساختمان با همان زیر بنا و مشخصات ساخته و در نمای آن تغییری ایجاد نشده، اما در بحث دکوراسیون های داخلی تغییرات مثبت توسط شرکت ایران چوب ( فضای داخلی، صندلی، پرده نمایش) انجام می شود.

ارسلانی خاطر نشان کرد: سینما آمفی تئاتر هتل پارسیان با ظرفیت ۴۰۰ نفری، در ماه های آینده به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل هتل های پارسیان شهرستان رامسر درباره بازسازی آبگرم جهانی گفت: در این پروژه مناقصه برگزار شد و با دستور هلدینگ سیاحتی به شرکت رامان از شرکت های عمرانی بنیاد مستضعفان واگذار و در مدت ۱۲ ماه بازسازی خواهد شد.

این مدیر درباره چشمه های آبگرم این گونه عنوان کرد: سازه ساختمان با وان های خصوصی به همان شکل میراثی باقی و تعویض سرامیک ها، وان ها و تغییر شرایط بهینه سازی بروز با استخر عمومی و خصوصی با مواد اولیه روز و سازه های بهینه شده درون مجموعه، غرفه ها، فروشگاه ها و مجموعه تفریحی اضافه شده که به مدت یک سال عملیاتی و با توجه به حساسیت سرچشمه های آبگرم تمدید خواهد شد.

وی افزود: بهسازی راهروی تشریفات در ماه های اخیر انجام شد که در ۳۰ سال اخیر دست نخورده بود و با توجه به رطوبت و نم ها در بدنه ساختمان و سقف پارچه ای شرایط خوبی برای ورود رستوران نبود و نمازخانه در فضای جدید قرار گرفت و در راهروی سالن تشریفات و رستوران بهسازی انجام شد و نقاشی و المان های خاص انجام می شود.

ارسلانی تصریح کرد: در لابی هتل پروژه بهسازی مطرح شده بود تا با برداشت هایی از شرایط روز و المان هایی از هتل قدیم بازسازی شود که در شهریور ماه به نتیجه رسید و بخش های مختلف لابی اورهال شد و بخش های دیواره های کناف اضافه شده است تا بتوان مهمان ها را امیدوار کرد هتل پارسیان در ورودی کاملا رسیدگی شده است.

وی با بیان اینکه در بخش اتاق مدیریت های گذشته وضعیت خوبی فراهم کردند و در ورودی لابی شرایط فراهم نشده بود که اصلاح شد، گفت: در پروژه بهسازی هتل سیاحتی ۲۲ باب اتاق ۲ و ۳ و ۴ تخته بهسازی کامل و سرویس و اقلام داخلی اتاق تعویض می‌شود و تا اواسط مهر ماه بهره برداری هتل ساحلی جدید عملیاتی می شود.

کد خبر: ۲۴۷٬۵۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha