۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳
۹۷ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به سد نرماب تخصیص یافت
استاندار گلستان:

۹۷ درصد اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به سد نرماب تخصیص یافت

گرگان - استاندار گلستان گفت: مجموع تخصیص اعتبارات سفر اول ریاست جمهور به گلستان ۳۲ درصد بوده در حالی که بیش از ۹۷ درصد اعتبارات مصوب سد نرماب تخصیص یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌محمد زنگانه شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی گلستان با حضور داوود منظور معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه اظهارکرد: اسفند سال ۱۴۰۰ سفر نخست ریاست جمهور به گلستان انجام شده که در این مدت مجموع تخصیص اعتبارات سفر اول آیت الله رئیسی به گلستان ۳۲ درصد بوده در حالی که بیش از ۹۷ درصد اعتبارات مصوب سد نرماب تخصیص یافته است.

استاندار گلستان ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین امروز یک واجب عینی و نه یک واجب کفایی است و همه باید خدمات ارائه شده را برای مردم بازگو کنند.

زنگانه گفت: سرمایه‌گذاری هشت هزار و ۳۷۰ میلیارد ریالی در حوزه فیبرنوری، اجرای ۱۵۷ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی، مرمت ۱۶۰ هکتار آب‌بندان، بهره‌برداری از دو هزار و ۱۷۰ سامانه نوین آبیاری از جمله خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

وی بیان کرد: یکی از اهداف مهم دولت، توزیع عادلانه منابع و امکانات به شهرها بود که تلاش کردیم این خواسته را با توزیع درست بر مبنای جمعیت و محرومیت مناطق اجرا کنیم.

استاندار گلستان افزود: در این راستا تسهیلات اشتغالزایی را بر اساس شاخص سهم‌بری مشخص کرده و در اختیار فرمانداران قرار دادیم.

زنگانه از توجه دولت برای افزایش منابع اعتباری گلستان تقدیر کرد و گفت: در دولت سیزدهم مجموع اعتبارات تملک دارای استان از ۴۰ هزار میلیارد ریال به ۱۶۳ هزار میلیارد رسید.

کد خبر: ۲۴۷٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha