۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
مشکلات طرح گردشگری «آشوراده» با حضور وزیر اقتصاد بررسی شد

مشکلات طرح گردشگری «آشوراده» با حضور وزیر اقتصاد بررسی شد

گنبدکاووس- در جلسه ای با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، مشکلات اجرایی طرح گردشگری و طبیعت گردی جزیره آشوراده بررسی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، عصر پنج شنبه در جلسه ای با حضور سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی، علی محمد زنگانه استاندار گلستان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی، کلان پروژه های استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه وزیر اقتصاد دستورات لازم را برای رفع مشکلات کلان پروژه‌های گلستان صادر کرد و درخصوص برخی از این پروژه ها قول همراهی تا حصول نتیجه داد.

موضوعاتی پیرامون نیروگاه برق سیکل ترکیبی علی آباد کتول با سرمایه گذاری شرکت مپنا، عاملیت بانک سپه در پروژه پتروشیمی گلستان با سرمایه گذاری هلدینگ خلیج فارس، اجرای کریدور زمینی شمال به جنوب ضلع شرقی دریای خزر از بندرترکمن باشی کشور ترکمنستان تا شاهرود تبادل نظر و تصمیم گیری شد.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی از همراهی کامل این وزارتخانه در خصوص انتخاب و تعیین هیات مدیره پتروشیمی گلستان خبر داد و گفت: همراهی لازم را تا تعیین تکلیف کامل هیات مدیران و انتخاب مدیر عامل خواهیم داشت.

در این جلسه استاندار گلستان پیگیری موضوع گردشگری جزیره آشوراده با مدیران سطح ملی را یکی از برنامه های هفتگی مداوم در تهران دانست و گفت: با حضور صندوق سرمایه گذاری محیط زیست امیدواریم بتوانیم با حفظ محیط زیست پروژه گردشگری آشوراده را مطابق دستور رئیس جمهور اجرایی کنیم.

در این جلسه مقرر شد با توجه به وجود ۹۵ نقطه حادثه خیز در استان، هر یک از بیمه ها در راستای مسئولیت اجتماعی یک یا چند نقطه اولویت دار را ایمن کنند.

همچنین وزارت امور اقتصادی و دارایی هرگونه همکاری لازم در راستای تسریع در امر مولدسازی را انجام دهد.

کد خبر: ۲۴۷٬۵۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha