۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
واحد تولیدی «آریا ماه رشد» در سمنان احیا شد
طی مراسمی با حضور مسئولان؛

واحد تولیدی «آریا ماه رشد» در سمنان احیا شد

سمنان- طی مراسمی با حضور مسئولان واحد تولیدی آریا ماه رشد فعال در زمینه داروهای دامی که چهار سال راکد بود راه اندازی شد .

به گزارش خبرنگار بازار، مجموعه تولیدی آریا ماه رشد واقع در شهرک صنعتی سمنان ظهر پنجشنبه با حضور معاون سازمان دامپزشکی کشور، استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی راه اندازی شد.

این کارخانه فعال در زمینه داروهای دامی به مدت چهار سال غیر فعال بود که پس از تمهیدات ستاد احیای واحدهای راکد استان، اقدامات اجرایی برای احیای مجدد این مجموعه انجام شده است.

حسن ویشته ویشته، معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور در سخنان کوتاهی در حاشیه این مراسم خواستار حمایت از واحد های تولید داروهای دامی در کشورمان شد و گفت: همچنان شاهد واردات واکسن های طیور از کشورهای آلمان و هندوستان و ... هستیم.

وی افزود: با حمایت بیشتر از تولیدکننده داخلی و همچنین سرمایه گذاران می توانیم تولیدات داروهای دامی کشورمان را ارتقا و تنوع ببخشیم تا بی نیاز از واردات شویم.

معاون دامپزشکی کشور بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی به صورت ویژه مشوق های خوبی برای حمایت از سرمایه گذاران دارد که امیدواریم بتوانیم از آنها به خوبی بهره بگیریم.

استاندار سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه بیش از ۱۳۰ واحد راکد در استان در دولت سیزدهم احیا شده است، گفت: با راه اندازی کارخانه آریا ماه رشد زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر را به صورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم‌ شده است.

سید محمد رضا هاشمی بیان کرد: واحد تولیدی اریا ماه رشد ، جزو واحد های راکد استان بوده است که پس از تمهیدات ستاد احیای واحدهای راکد استان به چرخه تولید بازگشته است.

کد خبر: ۲۴۷٬۴۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha