۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
میزبانی از شرکتهای دانش بنیان در نخستین نمایشگاه ملی فناوری اصفهان
از دهم تا ۱۲ مهرماه انجام می شود؛

میزبانی از شرکتهای دانش بنیان در نخستین نمایشگاه ملی فناوری اصفهان

اصفهان - نخستین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری فن نما پذیرای شرکت های دانش بنیانی است که به مرحله تجاری‌سازی و صادرات رسیده‌اند.

به گزارش بازار، اولین نمایشگاه ملی فناوری و نوآوری با عنوان اختصاری فن نما از دهم تا ۱۲ مهرماه در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان آغاز به کار خواهد کرد.

این نمایشگاه در اولین دوره برگزاری میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری است که به مرحله تجاری‌سازی و صادرات رسیده‌اند.

همکاری شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان با انجمن دانش بنیان استان اصفهان در بخش غرفه های دانش بنیان و شهرداری اصفهان در طراحی و اجرای بیش از ۶۰ رویداد جانبی شامل کارگاه های انتقال تجربه، پنل گفت و گو، مسابقه، بازی و ... اتفاقات خوب این رویداد را رقم زده است.

۸۸ تیم و کسب و کارهای حاضر در این نمایشگاه در زمینه های متنوع صنعتی و اقتصادی فعالیت دارند هم ضمن تحلیل چالشها به طراحی مفهومی راه حلها خواهند پرداخت.

این رویداد نمایشگاهی از تاریخ ۱۰ تا ۱۲ مهر ماه در ساعت بازدید ۱۰ الی ۱۸ میزبان سرمایه گذاران، دانشجویان، کارآفرینان، دانش بنیان ها، دانشگاه ها، دستگاه های اجرایی، صندوق های مالی و استارت آپ ها خواهد بود.

گفتی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات پلان ها، برگزاری و جانمایی غرفه ها و جزییات برنامه های جنبی این نمایشگاه می توانید به آدرس www.fannema.ir مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۴۶٬۸۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha