۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳
تجهیز و ساماندهی انبارهای کالاهای اموال تملیکی استان تهران
مدیرکل اموال تملیکی استان تهران اعلام کرد

تجهیز و ساماندهی انبارهای کالاهای اموال تملیکی استان تهران

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران گفت: در دولت سیزدهم با تاکید رئیس جمهور در صیانت از اموال مردم، انبارهای اموال تملیکی استان تهران در حال تجهیز و ساماندهی است.

به گزارش بازار، حسین ایزدی روز دوشنبه اظهار داشت: ساماندهی انبارها شامل قفسه بندی، تجهیز، ضد حریق، دوربین و سایر موارد است.

وی افزود: این اداره کل ۱۱ انبار مسقف و ۲۰ انبار به صورت امانت و برون سپاری می‌شود.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران ادامه داد: ۲۰ انبار نیز متعلق به بخش خصوصی است که کالاها را در آنها قرار داده و پلمب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این اداره کل مشکل کمبود فضای انبار دارد، گفت: در حوزه انبارها، اداره کل اموال تملیکی استان تهران یک مشکل بزرگی دارد و آن اینکه یک متر انبار در تملک خودش ندارد. این یعنی پاشنه آشیل برای همه سازمان‌های مبارزه کننده با قاچاق و مساله بسیار خطرناک و بدی است که یک جای ثابتی در حال حاضر برای کالاهای تحت اختیار این اداره کل نداریم.

ایزدی خاطر نشان کرد: همه انبارها به صورت اجاره‌ای و امانت سپاری هستند که سالانه هزینه زیادی صرف تجهیز و قفسه بندی انبارها می‌شود. در صورتی که مالکان، انبارهای خود را مجددا به این اداره کل اجاره ندهند، باید به دنبال انبار جدید و آغاز فرایند قفسه بندی باشیم که بسیار هزینه‌بر است.

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران تصریح کرد: ۷۰ هزار متر مجموع انبارهای استیجاری و برون سپاری شده این اداره کل است و هیچ یک از انبارها تحت مالکیت این اداره کل نیست؛ ضمن اینکه ما نیازمند ۱۰ هزار متر انبار مسقف هستیم.

کد خبر: ۲۴۶٬۸۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha