۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
انسداد ۱۶۸ چاه غیرمجاز در گلستان
معاون آب منطقه‌ای گلستان خبرداد؛

انسداد ۱۶۸ چاه غیرمجاز در گلستان

گرگان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گلستان از انسداد ۱۶۸ حلقه چاه غیرمجاز در شش ماه ابتدایی سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسین حاجی حسینی عصر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: شناسایی و برخورد با چاه‌های غیرمجاز از وظایف اصلی همه مدیریت ها و ادارات منابع آب به شمار می‌رود.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان گلستان تاکید کرد: در طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی باید وضعیت بحرانی منابع آبی را با بهبود مصرف آب در بخش‌های مهم از جمله کشاورزی که مهم‌ترین و پرمصرف‌ترین بخش به شمار می‌رود، کنترل کرد.

وی بیان کرد: در شش ماه ابتدایی سال جاری ۱۶۸ حلقه چاه غیرمجاز در گلستان مسدود شده که این عدد در مدت مشابه سال گذشته، ۱۱۵ حلقه بوده است.

حاجی حسینی عنوان کرد: حفر و فعالیت چاه غیرمجاز جرم محسوب می‌شود و حفاران با برخوردهای جدی دستگاه قضائی روبرو می‌شوند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان گلستان گفت: گروه های گشت و بازرسی مدیریت ها و ادارات منابع آب استان گلستان، در جهت عمل به رسالت بزرگ خود یعنی حفاظت از منابع آب‌های سطحی و زیرزمینی، همواره در حال گشت و بازرسی در منطقه هستند و در صورت شناسایی چاه حفاری شده غیرمجاز، با کمک دستگاه قضایی نسبت به اعمال قانون و انسداد آنها اقدام خواهند کرد.

کد خبر: ۲۴۶٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha