۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
معرفی کامیونت و کشنده  بهمن دیزل

معرفی کامیونت و کشنده بهمن دیزل

شرکت بهمن دیزل یکی از برندهای معروف خودروسازی در سطح کشور به حساب می آید.

شرکت بهمن دیزل یکی از برندهای معروف خودروسازی در سطح کشور به حساب می آید. ماشین های تولید شده توسط شرکت بهمن دیزل طرفداران زیادی را در سطح کشور دارد.  سهم بزرگی از بازار کامیونت و کشنده ایران در دستان گروه بهمن دیزل است. به طوری که همه فعالان صنعت حمل و نقل به دنبال خرید و ثبت نام ماشین های گروه بهمن هستند.

اگر شما کامیون دار هستید و با اینکه در این حوزه دیزلی فعالیت می کنید بی شک بارها و بارها نام پر آوازه شرکت خودروسازی بهمن دیزل را شنیده آید. می دانید این شرکت چند کامیونت و کشنده را تولید و روانه بازار نموده است؟! یا اینکه بهمن دیزل نمایندگی کدام کمپانی های  چینی و ژاپنی را بر عهده دارد؟!

در ادامه مطلب به صورت مختصر و مفید اما کامل اطلاعاتی در رابطه با شرکت بهمن دیزل و محصولات آن را در اختیار شما قرار می دهیم. همچنین یکی از برترین فروشگاه ها که مرجع خرید و فروش انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین است را به شما معرفی می کنیم.

محصولات شرکت بهمن دیزل

شرکت بهمن دیزل فعالیت خود را در زمینه خودروهای دیزلی از سال ۱۳۸۲ شروع کرده و اولین کامیونت خود را در سال 1385 تولید و روانه بازار نموده است.

شرکت بهمن دیزل دارای محصولات متنوعی از کامیونت، کشنده و کامیون است.  برخی از این خودروهای پر قدرت بهمن دیزل را در زیر با هم بررسی می‌کنیم.

کامیونت ایسوزو بهمن دیزل

یکی از معروف ترین و پر طرفدارترین کامیونت های بازار که کم استهلاک ترین نیز به شمار می رود کامیونت ایسوزو ژاپنی است. همچنان بازار خرید و فروش خوبی را از آن خود کرده بود. بهمن دیزل مدل 1402 ایسوزو 5 تن را نیز امسال در بازار عرضه کرده است. ژاپنی های بازار کابین خواب دار ندارند و بدون خواب در بازار عرضه می شوند که این امر با  فرهنگ و جامعه ژاپن کاملا مطابقت دارد. ایسوزو در سه تناژ 5، 6 و 8 تن در بازار ایران موجود می باشد.

موتور ایسوزو ژاپنی با 150 اسب بخار قدرت و 402 نیوتن متر گشتاور دارد. حجم موتور ایسوزو 5193 سی سی می باشد موتور ایسوزو توانست یورو 4 را دریافت کند.

قوی ترین اینتاردر بازار متعلق به کامیونت ایسوزو است البته در مقابل همتاهای چینی خود از سیستم ترمز ضعیف تری برخودار است. همچنان به دلیل استهلاک پایین  طرفداران زیادی دارد.

معرفی کامیونت و کشنده  بهمن دیزل

کامیونت فورس بهمن دیزل

یکی از محصولات دیگر که از خانواده‌ بهمن دیزل می توان بدان اشاره کرد کامیونت‌ فورس بهمن دیزل می باشد. فورس در دو تناژ 6 و 8 تن مونتاژ و به بازار عرضه می شود.

فورس دارای موتور 155 اسب بخاری با حداکثر گشتاوری 491 نیوتن متر است. بهمن دیزل این کامیونت را وارد بورس کالا  کرده و خرید اقساطی آن را نیز برای شما فراهم نموده است. خواهان این مدل کامیونت در بازار زیاد است.

البته شایان ذکر می باشد که بهمن دیزل از کامیونت فورس 12 تن خود نیز رونمایی کرده و اولین ثبت نامی های این کامیونت را انجام داده است. در آینده نه چندان دور وارد بازار و جاده های کشور می شود. کامیونت فورس 12 تن دارای 210 اسب بخار قدرت و گشتاوری 760 نیوتن متری است.

گروه بهمن با توجه به استراتژی هایی کمبود بازار را تشخیص دادند و شروع به تولید انبوه کامیونت فورس 12 تن نمودند. چرا که کامیون های دارای تناژ 10 تا 18 تن در بازار بسیار محدود و کم است.

معرفی کامیونت و کشنده  بهمن دیزل

کامیونت شیلر بهمن دیزل

یکی از کامیونت های داخلی که توسط گروه های خودروسازی داخل ایران ساخته شده کامیونت شیلر است. این کامیونت در دو تناژ 6 و 8 تن تولید و مونتاژ شده اند. البته باید متذکر شویم در حال حاضر در سطح جاده های کشور و بازار فقط شیلر 6 تن حضور دارد و بهمن دیزل از شیلر 8 تن فقط رونمایی کرده است.

بیشتر قطعات مصرفی شیلر چینی می باشد و این خودرو در سال 95 تولید و در سال 96 به بازار وارد شد.

معرفی کامیونت و کشنده  بهمن دیزل

کامیونت فاو بهمن دیزل

در واقع باید بگوییم کامیونت فاو محصولی از شرکت سیبا موتور است. این شرکت زیر مجموعه گروه بهمن دیزل به حساب می آید. کامیونت فاو در دو تناژ 6 و 8 تن توسط بهمن دیزل عرضه می شوند.

موتور به کار رفته در فاو از نوع کامینز با قدرت 155 اسب بخار قدرت و گشتاوری 491  نیوتن متری است. گیربکس استفاده شده در این کامیونت از نوع زد اف آلمانی است. فاو عملکرد خوبی را در سطح جاده های کشور از خود نشان داده است. طرفداران خاص خودش را در بازار دارد.

کشنده امپاور (BD500) بهمن دیزل

یکی از پرطرفدارترین خودروهای سنگین در کشور کشنده امپاور 500 است. موتور این کشنده بهمن دیزل نیز کامینز تحت لیسانس آمریکا با قدرت 500 اسب بخاری با تولید گشتاوری 2300  نیوتن متری می باشد.‌ گیربکس به کار رفته از نوع 12 دنده جلویی برند زد اف آلمانی است. اتاق بسیار نرمی را این کشنده چینی دارد.

امپاور ظاهری شبیه کشنده داف هلندی دارد. کشنده امپاور 500 اسب بخاری در واقع بر گرفته از آئومان فوتون H5  می‌باشد. همواره در بورس کالا و ثبت نامی های بهمن دیزل محصول امپاور به چشم می خورد. به دلیل قابلیت خوب و کیفیت عالی کشنده امپاور دارای خواهان زیادی در بازار است.

کشنده فاو  بهمن دیزل

آخرین محصولی که از گروه خودروسازی بهمن دیزل به شما عزیزان معرفی می کنیم کشنده فاو است. این کشنده به صورت تک و جفت محور در بازار موجود می‌باشد.

کشنده فاو دارای سه قدرت 420، 460 و 550 اسب بخاری موجود است. تفاوت اصلی این کشنده ها در قدرت موتور و گشتاوری آن ها است. مانند بقیه محصولات بهمن دیزل دارای گیربکس زد اف و موتور کامینز است. قیمت مناسبی را در بازار خودروهای سنگین به خود اختصاص داده است. اما نسبت به بقیه کشنده ها دارای اتاقی خشک می باشد.

خرید خودروهای سنگین

اگر مدتی است به دنبال بنگاه های خرید و فروش خودروهای سنگین می گردید مطمئنا نام دیزلیران را شنیده اید. یکی از فروشگاه‌ها و مرجع خرید و فروش خودروهای صفر و دست دوم مجموعه بزرگ دیزلیران واقع در استان تهران شهرستان اسلامشهر است. با خیالی آسوده و با اطمینان خاطر خرید خود را از دیزلیران انجام دهید.

دیزلیران حدود یک دهه است که در زمینه خرید و فروش انواع خودروهای وارداتی و داخلی صفر و دست دوم فعالیت می کند. هدف اصلی این مجموعه توسعه ناوگان درون شهری و جاده ای می باشد.  

شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت دیزلیران انواع قیمت محصولات خشک و صفر بهمن دیزل را مشاهده نمایید برای ثبت نام و خرید اقساطی و وام لیزینگی دیزلیران با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

کد خبر: ۲۴۵٬۶۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      4 1
      من فورس ۶ تن دارم تصادف کردم نمایندگی قطعات بدنه لازم دارم میگه نیست چکار کنم لطفا جواب من را بدین درب . جلو پنجره . و... چند تیکه دیگه من کرمانشاه هستم
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۲
      0 0
      چرا نوسانات خودروهای چینی خیلی زیاد است