۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
پارس جنوبی «یک شایعه در فضای مجازی» را تکذیب کرد

پارس جنوبی «یک شایعه در فضای مجازی» را تکذیب کرد

روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی خبری با عنوان «پاشیدن آب برگشتی پالایشگاه سوم (فازهای چهارم و پنجم) روی خودروهای مردم» در شبکه‌های اجتماعی را تکذیب کرد.

به گزارش بازار، روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی اعلام کرد: «با توجه به انتشار این خبر، به اطلاع می‌رساند این خروجی و پاشیدن آب برگشتی هیچ ارتباطی به پالایشگاه‌های این مجموعه و به‌ویژه پالایشگاه سوم پارس جنوبی ندارد.

پالایشگاه‌های سیزده‌گانه مجتمع گاز پارس جنوبی و در رأس آن پالایشگاه سوم هیچ خروجی آب به‌صورت آبشاری در منطقه پارس جنوبی ندارد و این خروجی آب برگشتی که روبه‌روی پالایشگاه سوم (فازهای ۴ و ۵ پارس جنوبی) است مربوط به پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی نیست.

در واقع این خروجی پساب مربوط به پتروشیمی‌های واقع در ضلع غربی بلوار ورودی به پارس جنوبی است و پالایشگاه سوم نیز بارها از وجود چنین نحوه‌ خروجی پساب پتروشیمی‌ روبه‌روی در ورودی خود رنج برده و حوادث گوناگونی از قبیل سقوط خودروهای کارکنان پالایشگاه سوم در کانال خروجی این پساب و پاشیدن آب، خرابی و خسارت بر قطعات و تجهیزات نصب‌شده امنیتی واحد حراست در ورودی پالایشگاه را همراه داشته است و تاکنون راه علاجی برای این پروژه در نظر گرفته نشده است.

در پایان، روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی از مسئول محترم کانال خبری عسلویه آنلاین تقاضا دارد از طرح موضوعات غیردقیق و غیرتخصصی که منطبق با واقعیت نیست و موجبات تشویش افکار عمومی را در پی دارد خودداری کنند.»

کد خبر: ۲۴۵٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha