۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
فعالیت کسب و کارهای حوزه ارتباطی استان نیازمند اعتباری ویژه است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد:

فعالیت کسب و کارهای حوزه ارتباطی استان نیازمند اعتباری ویژه است

یاسوج- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ادامه فعالیت کسب و کارهای حوزه ارتباطی، نیازمند اعتبار ویژه ای از سوی شورای برنامه ریزی برای دستگاههای اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است.

به گزارش خبرگزاری بازار، جواد غلام پور در نشست شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در محل استانداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: ادامه فعالیت بسیاری از کسب و کارهای حوزه ارتباطی در گرو پرداخت هزینه های دیتا و وجود اعتبارات است.

وی با بیان اینکه برای جلوگیری از تعطیل شدن این کسب و کارها لازم است دولت برای تکمیل خدمات حوزه فاوا به روستاها و نقاط کمتر برخوردار استان عزمی ویژه داشته باشد، گفت: به منظور توزیع متوازن خدمات در سراسر کشور، وزارت ارتباطات توجه ویژه ای به نقاط کمتر برخوردار و روستاها داشته و میزان ارائه خدمات ارتباطی در دولت تدبیر و امید قابل توجه بوده است.

غلام پور تصریح کرد: همچنین دستگاه های اجرایی استان در پرداخت هزینه های دیتا به اپراتورهای بخش خصوصی، مشکلاتی داشته و در ابتدای سال با برآورد میزان هزینه دستگاهها بر اساس صورتحساب های صادره، در هزینه جاری سالانه اعتبار لازم برای این مهم پیش بینی شود تا کسب و کارها با شکست روبرو نشوند.

کد خبر: ۲۴٬۵۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha