۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
مردمی سازی کلیدواژه حکمرانی انقلاب اسلامی است
وزیر اقتصاد:

مردمی سازی کلیدواژه حکمرانی انقلاب اسلامی است

خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه مردمی سازی اقتصاد یکی از عناصر مهم در الگوی حکمرانی انقلاب است، گفت: باید از ظرفیت‌های مردم در اتخاذ تصمیم و اجرایی کردن سیاست‌ها استفاده کنیم.

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی در مراسم امضای تفاهمنامه سازمان بسیج مستضعفین و وزارت امور اقتصادی و دارایی، اظهار کرد: مردمی سازی اقتصاد در نگاه ساده به این معناست که بتوانیم ارتباط و اقناع بیشتری با خواست و رفع مشکلات مردم داشته باشیم.

وی افزود: مردمی سازی اقتصاد در واقع فرهنگ مدیریتی برخواسته از توده مردم است.

وزیر اقتصاد بیان کرد: در مردمی سازی اقتصاد مردم نقش بهره‌بردار از فعالیت اقتصادی را دارند و در مرحله بعد مردم از بهره‌برداری به میدان‌دار تبدیل می‌شوند.

خاندوزی گفت: مردم‌داری یعنی از ظرفیت مردم در اتخاذ سیاست، پیاده سازی و اصلاح امور استفاده کنیم.

وی ادامه داد: با اجرای مردمی سازی اقتصاد از ظرفیت مردم که بالاترین ظرفیت نسبت به طرفیت رسمی موجود که مبتنی بر درون سازمان است، وارد ظرفیت برون سازمانی می‌شویم که تصمیم سیاستگذار اصلاح می‌شود.

وزیر اقتصاد بیان کرد: استفاده از ظرفیت مردم در مرحله پیاده‌سازی سیاست‌ها کمک می‌کند ضعف‌های نظام مدیریتی که دچار آن هستیم را برطرف می‌کند و از آفات دور می‌کند. ‌

خاندوزی اضافه کرد: مردمی سازی اقتصاد در مرحله نظارت زمینه را برای توسعه نق مدیریت و رهبری فراهم می‌کند و دیگر امکان فریب نیست زیرا با استفاده از این ظرفیت میلیونی مردم توان چند برابری برای اقتصاد فراهم می‌شود.

کد خبر: ۲۴۴٬۶۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha