۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
تنوع محصولات پتروشیمی اعتباری در بورس کالا افزایش می‌یابد

تنوع محصولات پتروشیمی اعتباری در بورس کالا افزایش می‌یابد

کارشناس تنظیم بازار صنایع تکمیلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: به‌زودی تنوع محصولات پتروشیمی عرضه شده در بورس کالا به صورت اعتباری افزایش قابل توجه‌ای می‌یابد.

به گزارش بازار، محمد یوسفی، کارشناس تنظیم بازار و امور پشتیبانی صنایع تکمیلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران امروز (سه‌شنبه، ۲۸ شهریورماه) در نشست «عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی، گامی در جهت فعالسازی واحدهای راکد و زیر ظرفیت» در حاشیه سومین روز هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با بیان اینکه عرضه اعتباری محصولات پتروشیمی در بورس کالا از آبان‌ماه پارسال آغاز شده است، افزود: بر اساس دستورعمل موجود، شرکت‌های پتروشیمی باید ۲۵ درصد از تولیدات خود را به صورت اعتباری در بورس عرضه کنند.

وی ادامه داد: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴ همت محصول پتروشیمی در بورس کالا عرضه شد که این رقم تا پایان مردادماه امسال به حدود ۲۸ همت رسیده است.

کارشناس تنظیم بازار و امور پشتیبانی صنایع تکمیلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران با تأکید بر اینکه به‌زودی تنوع محصولات پتروشیمی عرضه شده در بورس کالا به صورت اعتباری افزایش قابل توجه‌ای می‌یابد، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم حمایت از تولید داخل و تکمیل زنجیره ارزش محصولات مختلف از جمله محصولات پتروشیمی است.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست که از روز یکشنبه (۶ شهریورماه) با رویکرد توسعه تکمیل زنجیره ارزش، حمایت از تولید ملی و رونق ساخت داخل در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به‌کار کرد تا فردا (چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه) دایر است.

کد خبر: ۲۴۴٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha